Singel vergeten en complimenten voor mijn glimlach

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Singel vergeten en complimenten voor mijn glimlach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 15:41

Vandaag heb ik voor de eerste keer M1 gestart, met de zenuwen in mijn benen. Ik moest best wel vroeg dus ik was op tijd weggegaan. Echter bij het opzadelen bleek dat ik mijn singel vergeten was Frusty . Ik weet dat mijn singel heel kort is dus rondvragen had geen zin. Ik heb meteen mijn man gebeld die gelukkig al op het punt stond om naar mij toe te komen en hem uitgelegd waar de singel hing (ja dat ding voor om zijn buik Haha! ). Meteen daarna ben ik naar het secretariaat gegaan om te vragen of mijn starttijd omgezet kon worden. Gelukkig was er 1 uitgevallen aan het einde, zodat ik op die plaats kon starten. Goed geregeld dus. Toen ik terugliep naar de trailer bedacht ik me dat ik ook de pijpkousen vergeten was, maar helaas, Pim was al onderweg. Jasmijn kwam kijken, gelukkig kwam ze ook nog voor iemand anders, anders was ze voor niets zo vroeg gekomen.

Tijdens het losrijden was Max zoals gewoonlijk best loperig en springerig. Hij raakte zichzelf even en liep kreupel Bloos . Gelukkig was dat maar heel kort, waarna ik voornamelijk gestapt heb. Even lag ik er nog bijna naast toen Max opzij sprong voor een schimmel, van de andere kant kwam ook een schimmel zodat Max als enige uitweg een sprong omhoog zag. Ik had het gevoel dat ik even een halve meter boven het zadel zweefde maar gelukkig lande ik weer terug in het zadel en niet op de grond. Dit was mijn eerste proef met bordjes zonder hekjes en dat vond ik niet echt een succes. Gelukkig liep Max best goed, met een beetje handigheid kon ik hem er aardig doorheen loodsen. De tweede proef was wat rommeliger dan de eerste maar volgens Jasmijn waren ze best aan te zien. Toen ik bij de uitslagen lijsten stond te wachten en even stond te kleppen met een oud clubgenootje kwam de jury even naar me toe en complimenteerde me met het feit dat ik de enige was die lachend de proef binnen kwam *LOL* . Dat was haar in positieve zin opgevallen. Wellicht heeft het ook invloed gehad op mijn punten want ik was 5e met 168 pnt Clown . De tweede proef viel ik net buiten de prijzen met 158 pnt. Jasmijns invloed is dus zeker goed geweest want ik had zeker niet verwacht dat ik de eerste keer M meteen 2 winstpunten (bijna 3) zou halen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:04

Wow Astrid, gefeliciteerd zeg! Superprestatie hoor!
Ik heb ook een keer de hele proef door in een stuip gelegen van het lachen bovenop mijn paard, omdat ze vreselijk idioot aan het doen was. Was mijn allerlaatse B proef en ze maakte er zo'n rotzootje van. Ik had die proef nog een wp ook, want ik stak de jury aan in het lachen. *LOL* Jur zal wel net tussen de onderdelen door hebben lopen kloten, anders kun je nooit een wp halen met zo'n lachwekkende bok. Cool

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Singel vergeten en complimenten voor mijn glimlach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:16

astridh schreef:
De tweede proef was wat rommeliger dan de eerste maar volgens Jasmijn waren ze best aan te zien.


Hoezo best aan te zien, ik vond ze gewoon goed!! Het grote puntenverschil klopt ook wel, want hij was de tweede proef loperiger.
Super gedaan hoor!!
Volgende keer hoedje? Haha!
Moest je prijsuitreiking te paard? Was Max een beetje braaf of heb je je stiekum gedrukt? Cool

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:31

wow,echt heel goed gedaan!netjes opgelost{alle zenuwen en dat van je singel etc.}
GEFELICITEERD!!!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Re: Singel vergeten en complimenten voor mijn glimlach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 19:34

Jasmijn schreef:
Volgende keer hoedje? Haha!
Moest je prijsuitreiking te paard? Was Max een beetje braaf of heb je je stiekum gedrukt? Cool


ja de volgende keer durf ik wel met hoedje. En wat de prijsuitreiking betreft: het was een beetje een zooitje. Mijn punten kwamen maar niet op de lijst, evenals die van een aantal anderen. Om half 2 zou de prijsuitreiking zijn maar toen waren de punten nog niet bekend terwijl de meeste prijs-combinaties al in de baan aan het stappen waren. Uiteindelijk werden de prijswinnaars om 13.50uur omgeroepen en ik zat er niet bij dus niet opgezadeld natuurlijk. Nadat in mijn baan plaats 3 tm 1 was uitgereikt kwam de omroeper nog met een toevoeging: nr. 4 en 5 Frusty . Dus geen ererondje voor Max. Maar goed ook denk ik want ik ben bang dat hij dan helemaal door het lint gaat. Cool . En Laura: ik had een 8 voor de uitgestrekte stap en een 8 voor de overgang galop-draf. Ik vind het zo gaaf dat ik met Max ook 8-en haal. Met mijn vorige paarden vond ik een 7 al super.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:02

gefeliciteerd gelijk 2 wp voor de eerste keer!!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:09

Volgens mij waren dat niet je eerste 8en met Max, of ik moet me toch wel heel erg vergissen. Uitgestrekte stap (toen middenstap) durf ik haast wel een wedje op te doen. Knipoog Party!!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:43

Super! Ik moet je geweldige Max toch eens live zien, start je 20 juli niet toevallig in Schoorl Verward Of Jasmijn, haar paardje ken ik ook nog niet Haha! En volgens mij moet Leontien daar haar kür ook rijden dus kan ik dat ook meteen bekijken, ben er toch Haha! Maar ik ga weer off-topic...

Heel erg gefeliciteerd Astrid! Party!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:17

So he, da's super !
Ik denk dat je man nu toch ook wel een winstpunt krijgt ???
Heeft ie in elk geval wel verdiend hoor ! Haha!
GEFELICITEERD !

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:23

hey super !!!! netjes zeg Party!!:#

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 00:18

Ha, dat scheelt me weer een PB'tje!
Super Astrid, meteen al weer 2 winstpunten in de M. Je zit volgens mij helemaal op schema Knipoog

Wel hoog gejureerd trouwens als je 5e bent met 168 pnt.
Toppie hoor, jij gaat me gauw inhalen dat hoor ik al Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:12

Goed zeg, gefeliciteerd!! Party!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:09

goed gedaan joh!

enne...
als Jasmijn zegt dat het goed is, dan zou ik dat maar geloven, want betere jury's hebben ze niet Lovers

Gefeliciteerd Astrid!

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:43

gefeliciteerd!!!! Party!! wat goed zeg!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:23

Tender schreef:
enne...
als Jasmijn zegt dat het goed is, dan zou ik dat maar geloven, want betere jury's hebben ze niet Lovers


Ehh, heb ik iets gemist? Krijg je nog wat van me ofzo? Verward *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:17

Jasmijn, je gaat zeker in Drenthe jureren ? Haha!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 21:26

Fitzroy schreef:
Wel hoog gejureerd trouwens als je 5e bent met 168 pnt.
Ja de eerste had 180 pnt *LOL* maar er reden wel allemaal profi's mee in de proef en een aantal supermooie hengsten Kwijl Ik heb mijn ogen uitgekeken

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:55

Fitz toch, als jury hoor je toch beter te weten, dat het aantal winstpunten niets hoeft te zeggen over hoog of laag jureren? Knipoog
Ik heb ze bijna allemaal gezien en er werd gewoon onwijs goed gereden. En inderdaad veel profs met superpaarden onder hun kont, soms nog wat groen aandoent, maar met zoveel compensatie dat je gewoon heel veel punten kwijt kon.
En ik heb mijn agenda al 3 keer door gespit, maar ik kan niets vinden over jureren in Drenthe hoor. Verward Pling Ik moet er wel een keer heen, maar dan hoef ik niet te punten. Knipoog