morgen wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

morgen wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 20:06

Morgen heb ik een wedstrijd (onderling) maar wel tegen andere maneges. Ik rij in de L1 en moet tegen twee anderen. Het wijken, de middendraf en de middengalop zijn voor mij de moeilijkere punten, maar misschien gaat het goed, morgen verslag

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 20:52

Succes! Tong uitsteken

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 20:53

succes!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 17:35

Ben nu terug.
Het ging heel goed voor mijn gevoel. Nu begrijp ik wat de vorige eigenaar bedoelde met hij showt tijdens wedstrijden.
Ik had 155 punten en was 7e (van de 21, B en L doorelkaar) net geen winstpunt dus. Midden draf heb ik een 5 en een 4 voor, middengalop 2 5en wijken 2 5en rest 6 of 7 en voor halthouden een 8. Maar iki had altijd begrepen dat je in de L progressieve overgangen moest rijden, maar er stond passen stap vermijden Verward
Maar ja. Het was zowiezo een strenge jury en waren er 6 met winst.
De eerste helft van het proefje liep hij heel netjes (showen, net een hengst) daarna iets minder. Met wijken ging hij niet te weinig ofzij, maar hij ging juist teveel, alleen de voorhand bleef niet voor, maar ja ik heb lekker gereden

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:51

Lieke schreef:
Ben nu terug.
Het ging heel goed voor mijn gevoel. maar ja ik heb lekker gereden


Daar gaat het om!
Maar toch netjes gereden, bijna een winstpunt! En die lage punten voor wijken enzo, die gaan er wel uit. Of je moet het met de rest compenseren, dat deed ik altijd. Succes op je volgende wedstrijden!