Mijn eerste wedstrijd!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Mijn eerste wedstrijd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 15:50

Vandaag had ik mijn eerste wedstrijd, ik er naar toe rijden want het was in de buurt, in het begin was ie echt helemaal gestresst, dus ik een half uur over het terrein heen en weer stappen *braaf, is niet eng, grote jongen* Held op sokken was beter geweest Haha!
Maar met losrijden was het over, alleen wat een associale mensen allemaal, die rijden gewoon DOOR je heen!!! Volgende keer knook ik een rrod lintje in zn staart Haha!
Het proefje was mega uitgelopen want ineens moest iedereen die nog moest springen eerst. Gaaaap
Toen ik was begonnen ging het best redelijk, maar hij hinnikte naar elk onbekend paardje dat langskwam haha dat trekt wel publiek moet ik zeggen!!
Hij vond de letterbordjes ook nog es eng, maar toch ging het wel redelijk voor de eerste keer voor mij en de eerste keer voor hem, ik had 149 punten, dus het viel me alles mee!
Ik heb nu al weer zin in de volgende wedstrijd!!!!

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 16:06

Goed hoor voor de eerste keer!! En als je zelf tevreden bent is dat al heel wat!

Met losrijden wel problemen gehad? Even een tip: zoek veel ruimte op. Als dat niet kan blijf dan op 1 stuk rijden en wissel niet steeds van ruimte. Dat is veel onhandiger omdat je dan steeds moet kijken waar iedereen rijd. Als je op hetzelfde stuk blijft kom je meestal niet in de knoop en zie wat die andere een beetje voor figuren rijden zodat je daar rekenig mee kan houden. Ik heb meestal veel ruimte om los te rijden en rij dus meestal los met kinderenb uit mijn ring. Omdat ik die nu wel goed ken en weet hoe ze rijden hebben we bijna nooit een botsing.

Nog succes met je verdere wedstrijden!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 21:52

Gefeliciteerd joh, hardstikke goed!
Nog een paar puntjes en je hebt een winstpunt, nou dat is de volgende keer vast snel gebeurd! Knipoog

Ja ik kan me voorstellen dat het in het begin ff vreemd is voor je paard, op dat terrein.
Trouwens Haike, goede tips! Lachen

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 14:54

bedankt voor de tips!!!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:56

ik heb het allemaal gezien..ook de bokken naar de gallop Haha! maare tis goed hoor voor een eerste wedstijdje!!volgende keer 1e worden en doorgaan naar de Gelderse kampioenschappen he?? Haha! Haha! Haha!