beslissende wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

beslissende wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 15:19

Morgen ga ik weer eens op concours, laatste kringconcours. Ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig voor concours maar deze keer wel. Moet namelijk proberen nog een keer goed te rijden, als dat lukt mag ik waarschijnlijk door naar de regionale kampioenschappen in Liempd. Heb wel vaker concours gehad die mee telde en ik kans maakte maar toen was ik 3x 1ste geweest. Nu ben ik 3, 4 en 5 geweest en sta tot nu toe 2de. Er mogen er waarschijnlijk 2 door en er zijn 4 kanshebbers (waaronder ik).

Ook voor het viertal moet ik morgen nog goed rijden. We zijn nu 2x 1ste geweest maar er tellen 3 (van de 3) wedstrijden mee. Als we morgen bij de eerste 3 zitten zijn we kringkampioen en mogen we dus door. Als we 4de worden, kunnen we kringkampioen worden maar ok reserve-. Spannend dus!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 18:31

heyy

morgen hebben wij ook laatste wedstrrijd van de Kring. Maar ik heb er maar 3 van de 4 gereden. De eerste ging niet zo, de 2e was ik 8e en de 3e dus niet gereden. Hier hebben ze kampioensringen gemaakt, maar daar zit ik dus niet bij. Het enige wat ik raar vind is dat er in die kampioensringen mensen mee rijden van buiten de kring. Maar ja, het zal wel aan mij liggen!! Ik zie wel hoe het morgen gaat, ik rij nog niet zo lang mee tussen de paarden! Haha!

gr linda

ps veel succes he!! Op naar Liempe Party!! *LOL*

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 14:47

Hey,
hier even de uitslag: ons viertal was ook in de kanshebbersring geplaats maar blijkbaar waren we goed genoeg om nog een keer te winnen. 1ste en kringkampioen dus!! Sinds MKZ vorig jaar niet meer verslagen met viertal, ook NKB-kampioen.
Dressuur ging gister met losrijden heel goed maar omdat Haike een watje is en de ring haast in het bos lag, met zandpad ernaast waar veel koetsjes reden, ging de proef heel erg slecht. Het bleek dat ik 2de stond omdat ik 2,3, en 4de geworden was. Er was nog een meisje dat ook kans had, ze moest dan 3de worden. En dat werd ze, en ik werd 4de met 1 punt minder! Helaas dus geen kampioen dit jaar!!
Was zelf dus niet tevreden maar mijn moeder wel, vond het goed voor het eerste seizoen M1.

Komende winter heb ik mer kans, de kampioen is namelijk 18 geworden en de reserve rijdt al 1,5 jaar in de M1 en heeft nu haar winstpunten voor de M2, ze moet nu over.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:54

gefeliciteerd!!!

zondag hebben we hier de laatste ponywekringwedstrijd, ons viertal zal wel reserve kampioen zijn denk, aangezien we dat vorig jaar ook van de 2 werden. Maar of dat dit jaar is weet ik niet. Ben benieuwd hoe het gaat zondag, aangezien we het hele seizoen al 2e rijden, van de 2, dat is he, als er maar 2 M viertallen zijn!!

Maare, heel erg gefeliciteerd!! Mag je nu naar Liempde??

gr linda