????? ik snap er niets van??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

????? ik snap er niets van??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 10:55

Wat is er zo bijzonder aan die Almeloose ruiterdagen??
Kan ik dan 5 dagen lang elke dag 2 keer dressuur en 2 keer springen?? Is dat voor alle klassen??
En is dat niet erg duur? Het paard moet immers ook ergens blijven.
Ik heb net 10 officiele wedstrijden gereden, dus ik ben nog niet echt thuis in dat wereldje.
Lijkt mij wel wat, in 1 week de B en de L1 uit, en ook meteen naar het L springen toe.
Ik weet dus echt alleen dat het deze week is, maar meer weet ik er eigenlijk niet van.
Ik ken ook niemand persoonlijk die gaat.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 11:03

Je kan om de dag 2 proeven startten volgens mij, de andere dag 1.

Hoe het werkt met overgang van klassen zou ik echt niet weten, want hoe werkt het als je 15 wp in de B hebt en je hebt je verder alleen voor B ingeschreven?

Verder "ff" de B en L uit... kan wel, maar dan moet je je wel realiseren dat je wel als combinatie M1 niveau moet zijn voor je eraan begint. Anders is dit natuurlijk een hele groote Dromen droom.

Je kan je paard daar stallen (tegen betaling).

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 11:16

Idd, het is een buitenconcours dat een week lang duurt (vorige week hebben de pony's trouwens al 4 dagen gereden). Je kunt je paard neerzetten in van die grote tenten met van die wedstrijdstallen, je kunt er zelf kamperen en je hebt er een hele leuke week!

Om het paard te beschermen kun je idd niet elke dag 2 proeven starten. Dus om de dag 1 of 2 proeven, en voor het springen zijn ook niet eindeloos veel rubrieken. Op zich is het met dit weer vrij zwaar, maar er zijn ook wasplaatsen voor je paard en het terrein is groot genoeg om lekker lang uit te stappen.

Heel gezellig! Party!!