Trots op mijn dressuurtinker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Trots op mijn dressuurtinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 09:39

Afgelopen zaterdag was er de laatste van de drie onderlinge wedstrijden bij ons op stal. Voorgaande twee keren eindigde ik steevast helemaal onderaan Bloos , niet zo gek als je galop gewoon compleet weet te verknallen. Laatste maand heb ik dus heel veel op de galop geoefend, en het heeft zijn vruchten afgeworpen! Zat nu nog maar 1x overkruist (commentaar van mijn kritische voorlezer Lovely: wil je voortaan wel corrigeren als je overkruist zit? Ja Lov Schijnheilig ).
Maar goed, de einduitslag: 1e proef 152 punten! Voor de meesten van jullie is dit waarschijnlijk niet veel, maar voor mij is het echt super! Stom detail op het protocol: verzorging een 6, met als opmerking: haar zakt uit Haha! . Pfff dit soort punten is dit makkelijk op te halen met de aanschaf van een haarnetje. 2e proef was minder: 145 punten (zelfs dit was voor mijn doen nog hoog), we hadden het allebei een beetje gehad, waardoor het een beetje rommelig werd, maar de galop was goed!!! En daar ging het mij in eerste instantie om.
Ben echt heel trots op mijn gekke tinkertje.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe



Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 10:54

Lovely schreef:
Deze lijn voortzetten dus!

Ben ik ook zeker van plan, vind het bijna jammer dat ik op vakantie ga Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers