Haar???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Haar???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 14:22

Hallo allemaal, ik heb een vraagje, wat doen jullie in je haar met een dressuurproefje??

Ik ga volende week mn eerste proefje starten *zenuwachtig!!* Bij de pony's op een D pony. Ik heb bruin haar tot op nm schouders.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 14:42

Ik heb ook lang haar (blond) en daar leg ik een vlecht in. Die vlecht vouw ik tot een soort knotje en dan gaat daar een haarnetje van de DA-drogist omheen met een stiek. Ik hou niet zo van die opzichtige netjes met kralen en strikken, en dit is een mooie oplossing. Dit netje zie je niet zitten, ze zijn er in blond, bruin en zwart en kosten 0.98 eurocent.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:05

Ik zou dreadlocks in laten vlechten als ik jou was.. Knipoog

Nee gewoon netjes in een vlecht of het mooiste is in een haarnetje natuurlijk... een beetje blos op de wangen en je rijdt de sterren van de hemel!!! Succes
Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:10

blos heb ik van nature dan, ik ben dan zo nerveus dat mijn hoofd net op een rijpe tomaat lijkt Boos! Zoiets......
Ik zou me dan ook meteen optutten, flink wat parfum op, nageltjes lakken enzo..
af en toe vind ik het zo'n overdreven klets....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 17:02

parfum en gelakte nagels lijken me een beetje overbodig werk:
1- na je proefje stink je vooral naar paard en zweet
2- je handen zitten in handschoenen, dus daar ziet de jury niets van.
Haha!

Je kunt van die "donuts" kopen om een knotje mee te maken, maar ik vind voor onder een cap dat die veel te hoog zitten, en dan zit je cap niet lekker meer. Ik ken wel mensen die het doen. Dus ik maak ook altijd een vlecht, en het puntje van de vlecht haal ik nog een keer half door het elastiekje, zodat het omgevouwen zit en die haren niet alle kanten opsteken. Dan rol je het op, eigenlijk net zoals bij je pony dus. elastiekje erom, netje erom, en klaar. Ik heb donkerbruin haar en gebruik dan een netje met kleine goudkleurige balletjes erop, maar da's net wat je zelf mooi vind natuurlijk! Ik doe er dan wel zo'n fluwelen elastiek in het zwart omheen, dat vind ik mooier dan wit, maar da's ook weer net wat je zelf leuk vindt.

Ik krijg ook altijd een enorm rooie kop als ik me inspan, en daar kun je wel tegen gaan smeren met foundation ofzo, maar als je het te dik doet en je gaat zweten ziet dat er dus echt niet charmant meer uit (...) dus daar ben ik maar weer mee opgehouden. Als je gewoon je ogen een beetje aanzet met een donker oogpotloodje onderlangs en wat mascara dan zie je die tenminste altijd het beste (blij kijken! Haha!)

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 18:49

Ik maak gewoon een knot, of van een vlecht, of gewoon van een staart. En die zet ik vast met een wokkel met zwarte en witte ruitjes. Staat keurig, vind ik zelf. Dus geen netje oid eroverheen.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:43

Ik vind het haardonet-model wel mooi, maar omdat ik met veiligheidscap rijd kan dat niet want dan zit mijn cap niet lekker.

Dus heb ik iets anders bedacht, ik maak dan eerst een staart met een grote elastiek. Dan sla ik mijn haren uit de staart naar buiten toe ik doe er een elastiekje omheen, zo ontstaat er een gaatje in het midden van de (inmiddels ontstane) knot.
Dan doe ik er een haarnetje omheen, eerst een zwarte met hele keine gaatjes zodat geen 1 haartje eruit piekt Knipoog Haha!
En dan doe ik er een siernetje omheen, dat is zo'n wit kralen ding.
Dan nog een grote zwarte elastiek eromheen en klaar is kees.

Zo heb je dus wel het donet model, maar geen last van een verrot zitende cap Lachen

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:52

in ruitersport zaken zijn klemmen MET netje te vinden!wel eerst een gewoon haarnetje bij de drogist,al je haar dr in,dan die klem {meestel een siernetje,of van kant;)maar dat zie je niet zo goed,op de klem zit een soort strik}
je haar+haarnetje in het siernetje en klaar!

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:56

ow,vergeten...netjes rijden is het belangrijkste!enne,SUCCES!