Wat er mis kon gaan, ging er mis :-(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat er mis kon gaan, ging er mis :-(

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 13:55

Gister op concours geweest.
Hier in de regio komt het zelden voor dat je 2 proeven mag starten en nu dus wel. joepie!

we waren mooi op tijd, even gekeken waar de ring was, en we gingen opzadelen.
Bij de auto aan gekomen komt Marco er achter dat hij de auto sleutels kwijt was.
Baal ,baal, het hele terein afgelopen maar uiteindelijk hadden we ze toch gevonden.
Maar het was nu wel al een heel stuk later.

Nu op gaan zadelen en Marco had Kawa vast, met een touw door de bitring heen en aan de rechtse vast.
Nu schrikt Kawa ergens van en gaat vol in de achteruit.
Marco heeft Kawa als eens los gelaten dus dacht, deze keer niet.
Dus bleef hij vol tegen hangen, dus je kunt raden dat Kawa alleen nog maar harder ging trekken. Ik heb Kawa over gegrepen en toen hij stilstond zag ik dat het bakstuk kapot was.
Met moeite wat aan elkaar zitten frutten maar stevig zat het niet.
Maar toch maar richting ringen gegaan.

Daar aangekomen zie ik mijn instructrice te paard en ik vroeg heb jij soms reserve onderdelen bij? En zei is dus wat slimmer als mij want ze had een heel hoofdstel wat ik wel mocht lenen. Party!!
Dus terug naar de auto’s en haar hoofdstel gepakt, ik wilde daar alleen ff vlug een bakstuk af jatten maar dat ging dus niet omdat dat er zoeen was die uit 1 stuk bestond.
En aangezien het al 11 uur was en ik op 11.07 moest starten heb ik het hoofdstel maar helemaal opgeruild, ook het bit.
Ik wilde het wel wisselen maar kreeg het met geen mogelijkheid los dus toen maar laten zitten.
En dat was dus mijn domste fout.
Het is was een enkel gebroken trens, en ik rij Kawa altijd op een dubbel gebroken.
In Kawa’s jonge jaren heb ik ook met een enkel gebroken gereden, maar Kawa heeft zo’n bit nooit geaccepteerd.
Maar ik dacht nu, ach, dat is al weer zoveel jaar geleden daar kan hij nu voortaan wel tegen, FOUT! Frusty

Dus na wisselen van hoofdstel op naar de ringen.
En daar moest ik er dus ook al vrij snel in.
Tjee, wat een kl*te proef zeg.
Ik kon geen gewicht in mijn handen rijden en hij liep heel vaak achter de loodlijn, en wilde ik hem er meer uit hebben kreeg ik het andere uiterste, grof tegen de hand.
Ik kreeg hem dus ook absoluut niet op de achterhand, dus sukkelde hij op de voorhand door, waardoor hij ook nog eens een paar keer struikelde en om zijn evenwicht te bewaren maar een paar passen galoppeerde.
Toen ik klaar was moest ik een minuut later de 2e proef al in en deze ging dus net zo slecht.

135 en 138 punten, snif, zo laag heb ik nog nooit gereden. Maar ik had het kunnen weten met dat bit, en zo goed als niet losrijden, maar ja niks aan te doen.
Maar vanaf gister ligt er bij ons in de auto voortaan een geheel reserve hoofdstel. Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 13:59

Pffff jij pech met het hoofdstel en ik met laden zucht was een zwaar weekend dus. Voor ons biede dan.

Ik had idd wel en reserve hoofdstel bij me hihi EN EXTRA BIT.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 14:18

Hey
wat jammer nou, zo slecht. Maar beter als zelf tevreden zijn en dan zulke punten!! Waar heb je gereden??

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:58

tjonge, mag je een keer 2 proeven rijden, gaat et helemaal mis! Jammer zeg! Maar de volgende keer beter zullen we maar denken!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 23:33

Balen! Volgende keer beter...hmmmm er moet maar eens een lijstje komen met 10 redenen waarom men meerdere hoofdstellen nodig heeft met extra bit... deze met stip op 1 denk ik!!

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 23:41

Balen zeg! Ben ooit eens mijn hele hoofdstel vergeten... Heb ik met een hoofdstel van iemand anders gereden, ging ook niet zo lekker. Je moet maar zo denken: VOLGENDE KEER BETER! Ik weet zeker dat zoiets je nooooooit meer overkomt! (spreek dus uit ervaring....)

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 18:19

BALEN ZEG ,goh wat zul jij gevloekt hebben.
enfin nieuwe ronden ,nieuwe kansen zullen we maar zeggen.