Trainingsweek Tineke Bartels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Trainingsweek Tineke Bartels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 19:48

Hey,

Wie wil er ook graag naar een trainingsweek of weekend van Tineke Bartels? En wie is er al eens geweest!? Het lijkt me namelijk heel tof om dat een keertje te doen! Maar wil ook een paar meningen weten.

xxxies
Syllie



Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Tineke Bartels 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 17:30

Het lijkt mij ook gewoon super gaaf en natuurlijk gezellie. En ik denk ook dat ze je juist nog wat extra dingen kunnen leren die je voorheen nog niet gehoord hebt ( of wel gehoord hebt) maar nog niet hebt toe kunnen passen in je eigen training. Zij heeft natuurlijk wel onwijs veel ervaring!

Ook denk ik dat het niet uitmaakt wat voor niveau je rijdt, want ook al rij je Z, dat hoeft niet te betekenen dat je goed rijdt! Je kan dan wel aardig rijden maar je weet nog niet alles, daar heb je ongeveer een heel leven voor nodig maar a fijn!

Ik rijd met twee paarden wedstrijden, Kelando en Otto. Lando rijd ik in het Z1 (heb nu 13 winstpunten) en Otto rijd ik in het B (12 winstpunten) maar met Lando heb ik in een dipje gezeten dus dat ging niet zo lekker op wedstrijden. Thuis en met het losrijden ging het goed maar zodra ik in de proef kwam dan ging het gewoon niet meer, dan stopte ik eigenlijk met rijden en ging mee zitten liften. Gelukkig gaat dat nu beter, maar ik denk dat Tineke ook daar voor oplossingen voor heeft. Daarom zou ik het ook niet belangrijk vinden wat voor niveau je rijdt als je maar gemotiveerd en eerlijk bent!

xxxies
Syllie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers