L1 proefnummer 14 gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

L1 proefnummer 14 gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 17:26

Heeft iemand voor mij proefnummer 14 van de L1.
Die moet ik nl. morgen rijden, maar mijn instructeur belde gisteren dat hij het verkeerde proefje aan ons had meegegeven. Ik heb er nl. een bloedhekel aan als ik niet weet wanneer ik wat moet doen. Het is weliswaar maar een manegewedstrijdje dus zo belangrijk is het nou ook weer niet, maar het is toch prettig als ik het proefje een beetje weet.

Jessica is zo slim om het proevenboekje kwijt te raken, dus daar heb ik ook niets aan.

Kan iemand mij please helpen. PB me anders o.i.d.

Groetjes van Patricia

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions



JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 22:19

Ik (Jessica) was jawel...je hoort het goed....laatste!
Het paard (Hunter) was iets te voorwaarts en stond niet goed aan de hulp.
Ik kreeg niet de mogelijkheid het proefje te oefenen. Achteraf was het ook niet het hierboven beschreven proefje. Ik heb 10 keer een ander proefnummer gehoord Verward
Uit mijn protocol kon ik ook opmaken dat dat de reden was waarom ik niet zoveel punten heb gehaald..145 pnt.

En ik deed toch zoiets stoms...Ik moest groeten bij de X en ik had mijn zweepje al in mijn rechterhand en dus groette ik met links!! Verward Verward
Lekker stom!! Ik had in geen jaren meer een normale wedstrijd gereden behalve vorig jar een pas-de-deux en toen deed ik het wel goed.
Op het einde van het proefje verstond ik de letter niet goed en stond ik onder de X stil...Toen bleek dat het bij de G moest zijn..Ik heb 3 keer haltgehouden voordat ik er eindelijk echt onder stond.

Nee, raar vind ik niet nee dat ik laatste ben...Het kan me eigenlijk ook niet zo heel erg boeien hoewel een eerste prijs ook wel es leuk is.. Haha!

Mijn tweelingzus Patricia was derde geworden en die zei dat het voor haar gevoel slecht ging.

Op alletwee onze protocollen stond wel bij dat we een keurige zit hebben...jaja..opbouwende kritiek is nooit weg! Knipoog

Volgende keer nog beter mijn best doen!
Groetjesss van Jessica!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ashley1, Wopkebrok en 2 bezoekers