Tweede (onderlinge) wedstrijd met Razinda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Tweede (onderlinge) wedstrijd met Razinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 11:20

Gisteren heb ik de tweede onderlinge wedstrijd gereden in Ouderkerk a/d Amstel. Ik was om 8.15 op stal om Razinda te vlechten en toiletteren. Auto aan de trailer gekoppeld en alles in de auto gegooid. Maarten en Madelon gingen met mij mee. Maarten kwam als eerste aan om half tien. Hij heeft toen nog even het veiligheidskabeltje van de trailer gemaakt en het schot rechtgezet. Madelon kwam even later ook en we gingen Razinda laden. Voetje voor voetje liep ze de trailer in, en was blij verrast dat daar een hooizak hing met lekker gras erin (uit een gewoon hooinet kan ze niet eten). Vork
Om 10.13 reden we weg en om stipt 11 uur waren we op de manege, helemaal volgens planning. Nadat Madelon, Maarten en ik wat hadden gedronken gingen we naar Razinda en toen kwamen Fitzroy, Claudia, Derrick en Eyes ook aan.
Met losrijden kon ik al veel meer aan rijden toekomen, al waren mijn benen nog wel erg slap van de spanning. Haha!
Toen ik de binnenbak in kon voor de proef, was Razin veel minder kijkerig. Waar ik zo bang voor was, was dat Razin af en toe in verzet zou komen want ze heeft nu zo'n periode dat ze af en toe haar hoofd omhoog gooit. Maar dat deed ze niet! Alleen in de tweede keer galop ging het even fout, ik zette haar niet op het goede moment aan in galop en ze sprong verkeerd aan, bij het terugnemen kwam ze wel even in verzet dus dat was erg rommelig. Verder ging het goed.

De tweede proef ging ook wel goed, maar ik reed een keer de verkeerde kant op en weer in de tweede keer galop ging het even mis (dit keer was dat de andere galop). Ik was zelf totaal niet geconcentreerd meer en luisterde bijna niet meer naar Madelon, die aan het lezen was.

Toch had ik voor de tweede proef meer punten, namelijk 163-2 (omdat ik de verkeerde kant op ging Haha!), dus 161 punten, en voor de eerste 157 punten. Er kwamen een heleboel dingen nog niet uit de verf, maar ik was al veel meer tevreden dan vorige keer. Ik was uiteindelijk 3de en 4de.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:22

Hartstikke netjes toch 3e en 4de plaats voor de 2de keer!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:52

netjes voor de tweede keer.. Lovers

Fitzroy

Berichten: 25098
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 12:34

Razinda ging idd veel beter dan de vorige keer. Ze was veel constanter in de aanleuning en vond alles niet zo eng meer.
Zelf vond ik de tweede proef ook beter dan de eerste, maar gevoel en het gezicht kunnen nogal eens verschillen, daar weet ik alles van Knipoog

Ik ben benieuwd hoe ze het zometeen op buitenwedstrijden gaat doen. Op naar 7 juni met zijn allen!!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 12:41

he hallo
erg goed gedaan hoor gefeliciteerd
ik heb niet echt je proefjes gezien, want moest zelf ook de paardjes klaarzetten
ben je de 18e(?) er weer?
groetjes

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 12:54

Netjes hoor, en dat voor de tweede keer! Party!!
Ik kan me die zenuewen goed voorstellen, dat had ik ook altijd. Helemaal slappe benen en je luisterd eigenlijk geeneens meer naar de buitenwereld. Knipoog

Fijn paardje is het toch. Lovers

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 13:20

Ik heb je helaas niet kunnen zien rijden omdat ik gelijk na jou moest starten, maar hoorde met de prijsuitrijking dat je 3e en 4e bent geworden. Gefeliciteerd!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 13:23

Goed hoor. Fijn dat ie ook wat lekkerder liep. Hopen dat ie op 7 juni nog lekkerder gaat lopen omdat ie dan nog meer ervaring heeft.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 15:51

Fijn zeg. Ik hoop jullie binnenkort eens in de buurt op de westrijd te kunnen zien, je startkaart is toch wel binnen neem ik aan.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:38

he Jura, ga jij 7 juni dan bij de beemsterruiters starten? Want daar ga ik ook een rondje rijden. Maar in ieder geval gefeliciteerd met je punten!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 20:00

Tjonge jonge... wat ging het slecht gisteren zeg. Iedereen die er was en stond te kijken zei dat het niet zo veel voorstelde. Dat hebben we je toch ook allemaal gezegd, toch.... Maartje...??? Haha! Ho, nee, wacht.... die opmerkingen waren sarcastisch bedoeld want het ging echt super!! Party!! en dat voor een tweede keer starten! Vond het echt leuk om bij deze wedstrijd aanwezig te (mogen) zijn Knipoog

Nu op naar de landelijke wedstrijden!!! Lachen

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:47

Leuk dat het goed ging! En dat je er een tevreden gevoel aan over hebt gehouden, dat vind ik toch altijd wel het fijnste.

Ik start 7 juni trouwens ook in Midden-Beemster, dat worden dan veel bokkers bij elkaar Haha!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:51

jeuh!!! boktmeeting 7 juni!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 10:39

Nuv schreef:
he Jura, ga jij 7 juni dan bij de beemsterruiters starten? Want daar ga ik ook een rondje rijden. Maar in ieder geval gefeliciteerd met je punten!


Ik ga inderdaad 7 juni bij de Beemsterruiters starten, tenminste als het gezeur met de dna registratie rond is. Ik doe dan ook niet meer mee aan onderlinge wedstrijden omdat ik in heel juni heel veel wedstrijden heb gepland met Razinda. Die tellen voor echte punten en dat vind ik dan toch wel leuker om te doen.
Maar misschien doe ik 15 juni (dan is de 3de) wel mee met Cres.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:29

Maartje, wat super!!!!! Ik ben trots op jullie haha. Echt, die punten van jou haalde ik nog niet eens toen ik de B bijna uit was grinnik. Wordt nog wat zaterdag!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 08:25

Razin liep echt hardstikke fijn! Maartje kon er nu lekker aan rijden bij het losrijden en ook in de proef was ze lang niet zo kijkerig als de vorige keer. Dus dat gaat helemaal goedkomen in Midden-Beemster 7 juni. Dat wordt trouwens een leuke boktwedstrijd Haha!

Jammer alleen dat ik voor niks zo stond te brullen; rijdt ze even goed nog de verkeerde kant op Extreme duivel

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 09:40

En de dag ervoor reed ik op die plek ook al verkeerd, ik had de proef al geoefend in de les. Echt zo gigantisch dom! Frusty

Hm toch haalde ik met Jur meer punten in de B, 6 jaar geleden. Ik had mijn eerste wedstrijd meteen 4 punten, en ik heb niet het idee dat ze zoveel beter ging dan Razin nu. Of zouden ze tegenwoordig gewoon strenger jureren? Schijnheilig