Wedstrijd 19 mei

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Wedstrijd 19 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 18:43

Ik had vandaag een wedstrijd, en Odin was heel erg gefokt. Ze wou alleen maar racen enzo, ik had al een paar paarden bijna omver gereden. Bloos Toen had Esther (Wodan van bokt) me ff geholpen, en tips gegeven en toen later ging ie wat rustiger. ( ze was moe denk ik).

In de eerste proef ging ze in een heel goed tempo, helemaal niet snel. Ik had haar goed in de hand, en in de galop kreeg ik haar bijna niet door de bocht en ze gleed een beetje uit, maar ik was wel tevreden.

De tweede proef ging echt bagger. Het begon al met groeten. Odin ging achterwaarts en scheef. Toen ging ik verder rijden, toen kwam ik bij A, en daar is het altijd open. Ik zat denk ik niet op te letten, en toen liep ze gewoon uit de ring Frusty Heb ik weer...dus ik weer snel erin en toen weer verder. Ik was een beetje de kluts kwijt dus toen ik moest afwenden ging ik de verkeerde kant op. Frusty Toen ging die auto weer meteen toeteren. Ik weer helemaal zenuwachtig en toen ging ze weer de ring uit. Frusty Frusty Frusty
Het ging echt niet goed. Toen weer afgroeten en toen ging ze weer scheef dus ik dacht wel dat ik maar 130 punten had.

Toen bij de uitslag had ik denk te veel verwacht. Ik dacht dus dat ik mijn eerste proef heel goed had gereden, maar ik kreeg maar 148 pnt. Er stond vaak dat mijn pony tegen de hand was. Het zal wel...en de tweede proef was 147 pnt, met als commentaar dat mijn pony meer nagevelijk moest zijn. Ik dacht dat dat niet hoefde in de B Verward Verward Naja, volgende keer beter. Ik kan pas in augustus weer starten, dus dan kan ik goed oefenen. En oefenen met nagevelijk zijn......

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 18:49

ahh zonde!!
maar dan viel de 2de proef toch nog wel mee toch? vergeleke de eerste?

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 11:40

tegen de hand houdt in dat ze zich vast houdt op je hand(vandaar ook jouw spierpijn) Haha! . d.m.v kleinere voltes en lang laag rijden komt zit vanzelf wel goed,maar het is een kwestie van aanvoelen en oefenen. In de B hoeft hij niet zo super aan de teugel te lopen,maar je moet wel laten zien dat er aan gewerkt wordt anders kom je nooit verder dan de B. vergeet ook niet dat dit pas de 2de wedstrijd voor jullie allebei was en dat er heel veel dingen nieuw zijn.

Succes verder en blijf vooral rustig die winstpunten komen nog wel.