kring wedstrijden???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25862
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

kring wedstrijden???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 11:47

Zijn er bij jullie nog wel eens kringwedstrijden??? IN Groningen niet, maar in drenthe (Vries) wel. Nu is mij verteld dat ik daar niet aan mee mag doen, omdat het paard en ik dus bij een Groninger vereniging geregistreerd staan. En dat terwijl die wedstrijden pal om de hoek zijn, het paard staat niet erg ver van Vries, dus ook in Drenthe.
Hoe zit dit???

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.



germie

Berichten: 25862
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 13:22

Maar in Groningen kan ik nooit wat vinden, die kringwedstrijden staan toch ook in Paard en Sport???

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25862
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 07:39

Dan heb ik er misschien ook al eens aan meegedaan, soms hangen er wedstrijden op het prikbord die niet in P&S staan, maar waar je wel gewoon voor de winstpunten kunt gaan.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 10 bezoekers