hoe hebben jullie gecrosst in ysselsteyn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

hoe hebben jullie gecrosst in ysselsteyn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 21:58

ik heb trouwens geen mensen van bokt meer gezien, want ik had geen tijd meer om te zoeken.
de eerste dag was mijn lesgeefmens 10e geworden (dressuur 3e, springen foutloos en cross 2 stops en tijdfouten)
en vandaag was ze 3e. (dressuur 8e, springen 1 balk, en cross foutloos gesprongen, maar wel tijdfouten)
wat hebben jullie gedaan?
als jullie zondag trouwens nog iemand met een mountainbike bij de finish in de modder hebben zien vallen, dat was ikke! Haha!
Laatst bijgewerkt door loulou op 06-05-02 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:39

Mijn zusje Katja reed in Ysselsteyn voor de EK-selectie, ze was eerste in dressuur (193 punten), foutloos gesprongen, maar 2 weigeringen in de cross Misselijk Misselijk Misselijk
Een op de eendenkooi voor het water, ze reed teveel terug en toen stopte hij ineens, hij snapte het gewoon niet. En 1 op de puntjes, daar is er maar 1 foutloos overheen gekomen trouwens. Met deze 2 weigeringen had ze nog steeds eerste gestaan, maar door de tijdsoverschrijding werd ze nu zesde, maar wel goed genoeg om mee te mogen naar Frankrijk, eind van de maand. Drie pony's vielen op hindernis 21, de haag met greppel ervoor, omdat ze het gat niet zagen en er recht insprongen....daarna hebben ze hem makkelijker gemaakt, door er nog een boom voor te leggen. Gelukkig maar, want Chico moest toen nog en ik heb liever niet dat hij op zijn bekkie gaat!!!!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 11:38

jaaaaaaaaa ik had je zien vallen, want ik zat achterop, maar was gelukkig niet in de modder geflikkerd!!!! hahahahahah da zag er zooooo lache uit!! ik kwam echt niet bij en ooooh, da was echt lache man!.
en da omroepmens, kei hard door de microfoon toen ze jou zag vallen: OEI.... en toen ging ze verder met haar commentaar, echt lachen man!!!!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 11:44

ik heb de Z zaterdag niet meer gezien want ik was helemaal verzopen en we hadden toch geen prijs dus zijn we naar huis gegaan. maar en er waren er in de lagere klasse ook al heel veel gevallen. ik hoorde zondag dat er bij die hindernis drie pony's achter elkaar in waren gesprongen.
maar het was wel jammer dat het zo had geregend want daardoor was de grond gewoon heeeel slecht en glad. zelfs met een mountainbike Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:39

Mijn schoonzus was zondag 2e geworden in de L-cross.
Ze reed met een Bonte, misschien heb je haar zien rijden. Ze had een dekje en een mooie strik en een goed gevulde enveloppe gewonnen!!

Iemand haar gezien?

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 18:05

Was dat Earth, Wind and Fire? Mooi paardje is dat zeg!! Ik zag hem loslopen bij het opzadelen, maar ze had hem alweer snel te pakken, gelukkig.... Haha! Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 08:05

Klopt!!!!

Wij noemen Earth, Wind and Fire gewoon maar Bontje, da's makkelijker. Zijn vaders naam is ook aan de lange kant, je gaat niet staan roepen: Ed King Hill, kom eens hier..... Haha! .
Tja, als ze een vos of een bruine had, was het heel wat moeilijker uitleggen wie mijn schoonzusje is.
Maar Bontje is idd een heel stoer paardje (eigenlijk is het volgens ons gewoon een pony, maar we hebben hem nog nooit gemeten) en hij is dol op de cross.

Waar is de volgende cross, misschien ga ik dan mee. Met Ysselstein had ik geen tijd, normaal gesproken ga ik altijd mee, het is zomooi om te kijken (en te groomen).

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 23:01

ja, dan heb ik der gezien, want dan stond ze op het podium langs mijn lesgeefmens Haha!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 23:09

de volgende cross is trouwens dit weekend in Ambt Delden. daar ga ik ook weer heen als groom en dan blijven we slapen in de vrachtwagen Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 11:47

hoiiii

ons fokproduct was 3e in de klasse Z pony's, en dat voor de eerste keer! Die pony heet Jordy en wordt gereden door Wolfer de Jonge Haha! Ik ben zo happy!! Op naar Frankrijk!! Haha!

gr linda Lachen

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 16:44

Wolfer reed inderdaad super ja!!!! Maar de volgende keer wint mijn zusje weer gewoon hoor!! }> }>

Wel echt heel netjes voor de eerste keer Z, want Ysselstyn was behoorlijk zwaar!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 18:24

marieketencate schreef:
Wolfer reed inderdaad super ja!!!! Maar de volgende keer wint mijn zusje weer gewoon hoor!! }> }>

Wel echt heel netjes voor de eerste keer Z, want Ysselstyn was behoorlijk zwaar!


neenee, Wolfer wint }> Haha! nee hoor, grapje!! Ik ben echt heel benieuwd wie er naar het EK mogen!!

gr linda Lachen