in de B- aan de teugel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 15:20

Iwaldo was in mijn eerste proefje niet mooi rond. Wel een beetje geknikt, maar niet nageeflijk. Daar heb ik geen commentaar op gekregen. Waar ik wél op afgerekend werd, was dat hij niet genoeg impuls had. En met halthouden dat ik weg wilde draven krulde ie zich op en kreeg ik een 5 met 'komt tegen het bit in'

Als je je figuren heel netjes rijdt, hoeft het paard niet super rond te zijn denk ik. Wel is het zo dat absoluut geen aanleuning wel afgestraft wordt naar mijn idee.

Maar misschien heb ik wel een hele makkelijke jury gehad Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 20:01

Ik heb overigens eens onderling gereden op een manege met ons 'huurpaard', daar startten we B, en ik reed het paardje niet aan de teugel, mn vriendin wel (maar datr kroop ie bij achter de teugel op sommige stukjes) resultaat: ik 6e, mijn vriendin geen winstpunt. Dus tsja?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Fiesta14, Kirrietje, marte_kandia, vordur en 33 bezoekers