het is en blijft een jury sport.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:33

Als je teleurstellingen kunt incasseren is er niks aan de hand met een jurysport. Ik rijd voornamelijk voor mezelf en het belangrijkste is dat ik met een goed gevoel van mijn paard afkom. En als dat een keer betekent dat ik geen winstpunt heb, nou jammer dan.

Ik start nu L1 en ga pas L2 starten als het achterwaarts gaan er feilloos inzit. En het wijken moet ook nog meer bevestigd worden. Pas als dat goed gaat, ga ik over naar de L2. Aan de M oefeningen is mijn paard echt nog niet toe hoor! En toch loopt hij winstpunten in de L1 Haha!



Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:53

Jura"]
[quote="Pava schreef:
Als je teleurstellingen kunt incasseren is er niks aan de hand met een jurysport. Ik rijd voornamelijk voor mezelf en het belangrijkste is dat ik met een goed gevoel van mijn paard afkom. En als dat een keer betekent dat ik geen winstpunt heb, nou jammer dan.


Helemaal mee eens. Helaas ben ik er nog steeds niet goed in, teleurstellingen incasseren op wedstrijden. Ook niet als het paard niet goed ging, mijn hele dag kan verpest zijn. Misschien leer ik het ooit nog eens. Haha!
[/quote]

Ja Jura, dat weet ik inmiddels Haha! Ik zeg niet dat ik er heel goed in ben hoor; ik baal ook wel als ik geen winstpunt heb. Maar om nou te zeggen dat m'n hele dag verpest is, nee. Maar als het om een kampioenschap gaat, zal ik ook wel anders piepen denk ik Haha!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: deborah_D en 8 bezoekers