een redelijk geslaagd dagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

een redelijk geslaagd dagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 19:47

vanochtend moest ik springen in het M voor de JJ selectie in Middenmeer. maar dat ging niet van zijn lije dakje oetje was niet bepaald meedenkend vandaag Haha! alles was interessant behalve de hindernis...die zijn nu eenmaal niet boeiend Knipoog maar oke, 1 balkje, dus ik moet niet klagen Cool ik werd 17e van de 40 ofzo
2e pc was meteen op tijd(progressief) de tijd ging goed helaas smeet ik wel 2 balken naar benee Bloos maja

toen naar huis en later op de dag met Ossi heen(in de L)... nouja we moesten hem eerst in de kar zien te krijgen Boos! ik deed de klep meteen dicht, maar die *** stuift meteen achteruit waardoor mijn arm onder de klep kwam Verdrietig auuuuu....nouja uiteindelijk waren we weer in middenmeer Schijnheilig 1e pc was ik foutloos, in de barrage 1 balk(eigen stomme fout ) maja er werd zo slecht gesprongen dat ik uiteindelijk een 3e prijs had(van de 35/40)
2e parcours was ook prgressief(op tijd) ik had ene balk op 7, hij schoot weg en daardoor was ik verplicht om een galopsprong meer te maken...maar hij deed het zo best(tis pas de 2e wedstrijd)
uiteindelijk weer een 3e prijs
dus ik heb me inschrijfgeld er weer uit Tong uitsteken

ohhh gomir...flap was 2e !!! 2 sec sneller dan moi maar wel 2 balken(5+2 en ik alleen 7)

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:03

Je hebt je toch weer netjes bovenin de uitslagen gereden Tabitha! Netjes hoor!

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:18

en ben je nu door met jumping jackpot selectie of niet?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:27

Ik zag je in het klassiek gaan met Ossie en dat zag er super uit. Barage heb ik niet gezien, was namelijk al een minuut of tien op weg naar de uitgang, maar er ging steeds iemand rijden die ik wilde zien Clown

Ossi sprong echt fijn. Otje ging trouwens ook lekker, toen ik een keer in de ring was waren de zenuwen weg Knipoog
Hij deed alleen wel heel maf bij de uitgang en dat tafeltje met parcoursbouwer + hulpen...Maar het ging wel weer fijn en ik weet weer dat we eroverheen kunnen

Leuk dat Flap tweede was in het progressief Zal haar straks even mailen.
Hij zag er goed uit hè?!

minoek
Berichten: 35
Geregistreerd: 04-09-04
Woonplaats: uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:08

Goed gedaan!!! Hoop dat Tessa morgen ook lekker gaat. Laat het wel weten.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 18:35

ja dankje! ik heb vandaag geschreven...weet eigenlijk ff niet meer hoe tessa nu geredenheeft...2e pc ging zeker niet zo goed??

minoek
Berichten: 35
Geregistreerd: 04-09-04
Woonplaats: uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:48

De eerste ging ook niet goed. Scheve mond We hebben besloten om beide keren na weigering door te rijden en het risico te lopen om vier verliespunten te krijgen. Dan zou ze op min 11 komen. Liever lekker gereden in de L dan nu steeds na een weigering af te groeten. Alleen Komiek wordt daar blij van geloof ik. Lachen We gaan nu 6 november weer vertrouwen van Tessa en Komiek terug winnen in de L. En dan komen ze heus wel weer in de M. Want ze kunnen het wel. Bij het oefenspringen met Bonhoff in Ermelo hebben ze een Z parcours met een balkje gesprongen. OK dan!