Domme vraag over startkaarten en starten..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Domme vraag over startkaarten en starten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 17:26

Hallo Bokkers!
Ik heb even een domme vraag, want ik rij al 4 jaar wedstrijden, maar ik vraag me af hoe snel je met een startkaart mag starten.
Ik ga namelijk volgend jaar(2005) een pony van een kennis in de springwedstrijden starten, maar dan wil ik graag sowieso een startkaart voor volgend jaar aanvragen, maar mag ik dan ook met die startkaart(als ik hem dit jaar al krijg, wat waarschijnlijk het geval is omdat ik hem nu al ga aanvragen) in (eind) december al starten? Ik hoor van sommigen dat dit wel mag en van anderen juist het tegenovergestelde.. Maar ik zou graag haar in december ook een keertje al starten, omdat er al selecties zijn voor de kampioenschappen begin januari en ik vind het zonde om voor die ene wedstrijd nog een startkaart voor dit jaar aan te vragen..
Wie o wie weet hoe ik dit het beste aan kan pakken en of je dus dit jaar nog een keer mag starten met de startkaart van volgend jaar?
Alvast bedankt voor de reacties! Lachen

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:41

volgens mij mag je twee keer starten in december met de startkaart vanaf januari 2005.
als je hem nog eerder wilt gebruiken hoef je maar de helft van het geld te betalen van de startkaart. rond de 15 euro dus voor een pony

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 18:01

TeamSpirit schreef:
volgens mij mag je twee keer starten in december met de startkaart vanaf januari 2005.
als je hem nog eerder wilt gebruiken hoef je maar de helft van het geld te betalen van de startkaart. rond de 15 euro dus voor een pony

Bedankt voor je antwoord! Dan heb ik nu het antwoord op mijn vraag dus al. Lachen Of klopt dit niet helemaal?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:17

Zoals ze zeggen, hij is geldig voor 2005, dus vanaf januari, daar betaal je ook voor en niet voor december 2004. Je kunt wel een winterstartkaart aanvragen voor die maand dan, die zijn geldig vanaf 1 oktober.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 18:31

Hmm, en die winterstartkaart kost dus ongeveer 15 euro? Grappig dat jullie beiden een ander antwoord geven.. is er nog iemand die wat anders beweerd?:P

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:13

liberty schreef:
Zoals ze zeggen, hij is geldig voor 2005, dus vanaf januari, daar betaal je ook voor en niet voor december 2004. Je kunt wel een winterstartkaart aanvragen voor die maand dan, die zijn geldig vanaf 1 oktober.


Precies.
Ik heb een startkaart aangevraagd voor de laatste drie maanden, voor half geld. Kreeg deze startkaart niet eerder dan 30 september. Stel je voor dat je nog wel eerder zou starten.
Nee je mag pas starten vanaf 2005

gomir

Berichten: 25539
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 00:49

Ik heb vorig jaar voor 2 wedstrijden in december toch echt netjes een winterstartkaart aan moeten vragen voor 2003. Kost de hele wereld niet. Voor mij was het alleen vervelend dat ik daarna van vereniging veranderde en dus mijn coupons weg kon kieperen...Clown

Je mag pas vanaf 1 januari starten als je vanaf 2005 een startkaart aanvraagt.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 15:22

Oke, je mag dus niet nog in 2004 starten, zoals uit de meeste van jullie reacties blijkt! Hmm dan start ik volgend jaar dan voor het eerst en ga ik eerst wel veel oefenparcoursen doen.. want om nou voor 1 of 2 wedstrijden nog een startkaart aan te vragen... Scheve mond