YEAH!! Eindelijk L1, vandaag laatste 2 wp gehaald!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

YEAH!! Eindelijk L1, vandaag laatste 2 wp gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 20:10

Vandaag had ik concours in Bosch en Duin en had 159 punten en 162 punten Haha! !! We hadden een 2e plaats van de 5 deelnemers Lachen Ik was zo blij! Jur was supersterk en hij moet ook meer nageeflijk (omdat hij onregelmatig aan de teugel liep) maar ik had 3-en voor het halsstrekken maar wel ook weer een paar 8-en voor voltes, gebroken lijnen, E-X_B Halthouden! En voor het eerst een 7 voor houding en zit!! Mijn dag is weer helemaal goed en ik ga 10 Oktober of 31 Oktober L1 starten! Ik ga het gewoon proberen en zie wel hoe het gaat!
Ook ben ik heel trots op mijn paard omdat hij na 6 weken kreupel te zijn geweest het werk weer zo goed oppakt en zo zijn best voor me heeft gedaan! En we hebben de Jetset-D zoon die anders altijd hogere punten heeft dan wij, ook ingemaakt en ik vond dat echt cool, omdat hij zo lang al geen concours had gehad en het toch een paard is die je in een ritme moet houden! JA ik ben heel trots, het was een fijne come-back! *LOL*
HELAAS GEEN FOTO'S Boos! Sorry maar hopelijk volgende keer wel! Cheese!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25



alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 17:33

Dankje Lachen En die foto's komen de volgende keer wel Corinne! Dat maakt echt niets uit hoor!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 20:11

Ja maar ik denk het niet, want het halsstrekken gaat nog niet zo heel goed en mijn paard loopt dus ook niet constant aan de teugel maar ik blijf gewoon hopen dat ik af en toe een puntje haal! Bedankt voor de felicitaties! Lachen En patsur, laat ook even via bokt weten hoe het gaat in de L1!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-04 17:08

Ja dankjewel! En super dat het bij jullie ook zo goed gaat!!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, ynskek en 11 bezoekers