NK dameszadel in Leusden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 19:47

GAAAAF wat origineel, wist helemaal niet dat ze al zoveel wedstrijden daarin organiseren. Zijn er eigenlijk dan ook demonstraties van dat dameszadel rijden. In welke klasses wordt er op zo'n NK dan dressuur gereden in alle klasses of alleen een B proef ? Heb je ook uitslagen van wat jij en de anderen hebben gedaan ? En doen er dan veel mee omdat het een NK is bedoel ik ? Veel vragen sorry hoor maar na de foto's gezien te hebben wordt ik toch nieuwsgierig. Supermooi hoor heb je meer foto's Nefertete OK dan!


pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:50

Heb je de spierpijn ook bij jezelf weg kunnen masseren Marja of werkt dat niet zo. Ik vind Lipso een super leuk paard (Ik heb even in je profiel gekeken) Rijd je niet met een van de friezen dameszadel ?

***Een ruiter/amazone die een klasse paard heeft ter compensatie van zijn/haar eigen tekortkomingen, komt op den duur met elk paard in dezelfde problemen!***
En daar waar de kennis van de ruiter ophoud, begint zijn grofheid....


pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:06

Leuk nefertete bedankt voor de info. En dat van het masseren was als grapje bedoelt hoor. Ik zag het toevallig in je profiel, doe je dat overigens door het hele land ?? Komen diegene die dameszadel rijden zo'n beetje allemaal uit een bepaalde streek van Nederland of is dat toch ook redelijk verdeeld ? Het is echt supermooi om te zien, zeer chique ziet het er allemaal uit.

pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 11:39

nefertete schreef:
Volgend jaar is dat vast anders, hoewel mijn eigen paard qua uiterlijk een geschikt damespaard is (maar niet qua karakter, helaas), dus dan neem ik vast een friesje mee (iets relaxter)


Ik vind dat je een ontzettend mooi paard hebt, maakt het dan idd veel uit wat voor een paard je voor dat dameszadel rijden gebruikt ? Jij hebt het over je friesje (iets relaxter) ! Bedoel je dan dat DAT de paarden zijn die er het meest geschikt voor zijn EN DOEN er dan op zo'n dag OOK VEEL friezen mee, of valt dat dan ook wel weer mee ? (Op de foto's van de site maar eentje gezien, jij zegt zelf dat jij VOLGEND JAAR ook met een fries komt......
Ik heb wat foto's bekeken en zie daar heel veel verschillende rassen, die dan aan zo'n kampioenschap deelnemen. (Mooie foto's hoor van die kostuumklasse) Leent een bepaald ras zich dan meer voor zoiets dan het andere ras ? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers