wedstrijd gereden, half way now!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

wedstrijd gereden, half way now!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 20:18

Vandaag had ik mijn 5e wedstrijd in de M1 met Sevin bij Nedereind in Nieuwegein/Utrecht.

En het ging niet

Eerste proefje was dan nog de beste, maar er ging nog gewoon teveel mis. Tweede proef was een drama. Ik kon mijn voorlezer niet verstaan door de wind en in de bak naast mij begon iemand precies op hetzelfde moment de proef, zodat de voorlezers dus allemaal tegelijk aan het schreeuwen waren. Ik raakte de helemaal de kluts kwijt en heb zelfs nog een rondje extra in galop gereden Hyper!

De punten waren er ook naar. Voor de 2e proef 138-2 voor het extra rondje, dus 136. Volkomen terecht, het was 3x niks.
De 1e proef had ik precies 156, zaten 4en in, maar ook veel 7ens. Ik kwam dus precies op een winstpunt uit. Mazzel Knipoog

Mijn volgende wedstrijd is 16 oktober en tot die tijd ga ik even hard oefenen. Ik ben in juni voor het eerst M1 gestart en met het winstpunt van vandaag ben ik M1+5, halverwege dus. Maar het kan en het moet gewoon nog veel beter. Even lekker een maandje flink doorrijden en 16 oktober gaan we het gewoon weer proberen!

Groetjes Manon

PS. Sevin vond ik lief vandaag Lovers

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 23:48

Manon schreef:
Ik ben in juni voor het eerst M1 gestart en met het winstpunt van vandaag ben ik M1+5, halverwege dus. Maar het kan en het moet gewoon nog veel beter.


Maar je moet toch niet over? Als ik jou was en naar mijn idee ging het nog niet lekker, reed ik gewoon nog wat meer winstpunten. Je geeft het zelf al aan. Zolang je je nog niet goed voelt bij een promotie zou ik het zeker niet doen. Nergens voor nodig. Veel suc6 in ieder geval.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 23:49

5 winstpunten in 5 wedstrijden vind ik een prima score Lachen. Het is altijd lekker om nog even door te trainen Lachen. Veel succes de volgende wedstrijd Lachen.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 16:57

WendyK schreef:
Maar je moet toch niet over? Als ik jou was en naar mijn idee ging het nog niet lekker, reed ik gewoon nog wat meer winstpunten. Je geeft het zelf al aan. Zolang je je nog niet goed voelt bij een promotie zou ik het zeker niet doen. Nergens voor nodig. Veel suc6 in ieder geval.


Zo bedoel ik het ook niet. Maar het is toch een leuk idee dat je bij 10 wp's weer een stapje hoger mag, ookal hoeft het niet gelijk. Dat bedoel ik dus ook met halverwege, maar ik ga ook niet gelijk hoger hoor, dan moet het eerst in de M1 goed genoeg gaan en dan moet ie ook travers e.d. goed kennen.


edit: irritante spelfout

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:16

Manon schreef:
Ik kon mijn voorlezer niet verstaan door de wind en in de bak naast mij begon iemand precies op hetzelfde moment de proef, zodat de voorlezers dus allemaal tegelijk aan het schreeuwen waren. Ik raakte de helemaal de kluts kwijt en heb zelfs nog een rondje extra in galop gereden Hyper!


wow dat is inderdaad irritant als je drie proefjes door elkaar hoort! Ik heb dat ook weleens op een groot concours gehad, maar gelukkig herkende ik gauw de goede stem weer. Toch nog mazzel gehad met precies een winstpunt! suc6 verder! OK dan!

heej dat rondje in galop, lekker even uitgesjeesd!? Knipoog

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:16

Manon schreef:
Zo bedoel ik het ook niet. Maar het is toch een leuk idee dat je bij 10 wp's weer een stapje hoger mag, ookal hoeft het niet gelijk. Dat bedoel ik dus ook met halverwege, maar ik ga ook niet gelijk hoger hoor, dan moet het eerst in de M1 goed genoeg gaan en dan moet ie ook travers e.d. goed kennen.


Ik vatte het anders op dan jij bedoelde Haha! . Ik zal nu nog even reageren op je bedoelde bericht Tong uitsteken

Het is inderdaad erg leuk dat je al halverweg bent. Gefeliciteerd en zoals al eerder gezegd is, 5 winstpunten in 5 wedstrijden is helemaal niet slecht. Gaat vast helemaal goed komen. En dan lekker vol zelfvertrouwen naar de M2. Ik wens je alvast veel suc6.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 13:52

Bedankt Lachen

Hihi, dat rondje in galop ging idd wel lekker voorwaarts *LOL*

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 12:33

Gaat goed Manon, misschien rij ik nog een keertje tegen je Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 16:30

Ja leuk Liza! Ik vond het gezellig de vorige keer.
Waar ga jij deze winter rijden?

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:12

Toch nog goed gedaan dat WP. Haha!
En die wind is idd erg vervelend

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:20

Hoe verder je komt hoe moeilijker het wordt hè Knipoog Het kost steeds meer tijd om je paard klaar te hebben voor een volgende klasse...
Ik vind het al heel knap, 5 wintspunten in de M1, en ook nog in 5 wedstrijden!!
Succes met het halen van de rest en geniet er van!