Pablo is Goldy??? KNHSsysteem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Pablo is Goldy??? KNHSsysteem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:19

Erg vreemd verhaal.

Ik heb nu 3 keer gestart met Pablo na 4 jaar. De laatste keer dat ik daarvoor had gereden was alles nog gesplits en reed ik NBVR.

Mijn 1e concours was bij de eigen club en daar stond ik gewoon als Katrien met pablo opde lijst omdat onze eigen wedstrijdsecretariaat wel weet hoe pablo heet natuurlijk.

Mijn 2e wedstrijd was in Beek en daar stond opeens ipv Pablo Goldy op de uitslagenlijst...
Ik heb daar gevraagd waarom dat was en toen zeiden ze dat ik daar waarschijnlijk eerder had gestart met eebn Goldy. Wat dus niet zo is.

Gisteren was ik voor de verebigibngskampioenschappen op de Hippiade en daar stond ook Goldy bij mijn naam op de lijst.

Onze wedstrijdsecretaresse is naar het secretariaat geweest. En daar zeiden ze dat er dan iets fout zit in het systeem van de KNHS.

Op de Hipiade had je geen startcoupons en om verwarring te voorkomen moest ik bij het aanmelden bij de jury zeggendat ik Katrien met Goldy was...

Ik heb dus nooit een Goldy gehad, nog nooit op een paard gezten wat Goldy heette. En Pablo heeft altijd Pablo gehetn. Op mijn entingsboekje, paardenpaspport, startkaart en coupons stan wel Pablo.

Nu moet ik morgen maar de KNHS bellen want het moest wel veranderd worden.

Vaag he? Ik hoop maar dat het inderdaad goed wordt opgelost.

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:35

erg vaag ja hopelijk wordt het snel veranderd

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:46

Misschien ben je verwisseld met iemand die ook Katrien X heet en ooit met een Goldy heeft gereden?