Aalsmeer en Nieuw Vennep dit weekend...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Norma

Berichten: 215
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Heemstede

Aalsmeer en Nieuw Vennep dit weekend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 09:23

Wie moeten er starten dit weekend in Aalsmeer of Nieuw Vennep MPC?

Ik start zelf misschien in Aalsmeer zaterdag avond (ben nog reserve) en zeker zondag bij het MPC. Met een beetje mazzel komen we dit weekend uit de B.....

SPannnnnnnnenddddd!

Norma

Berichten: 215
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 10:29

Nou uit de B zijn we nog niet, want de reserveplek kwam niet vrij in Aalsmeer, bij het MPC in Nieuw Vennep ben ik twee keer tweede geworden met 2 winstpunten, dus nu volgende week Marien Weide en dan hoop ik echt uit de B te zijn....

Al met al mag ik nog niet klagen dat ik er wel weer twee bij heb... mijn paardje kreeg weer een grote lekkere bak slobber!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 12:11

Wennekers is altijd een ramp met inschrijven. Ik kom er ook maar niet tussen Knipoog

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 12:46

manic schreef:
Wennekers is altijd een ramp met inschrijven. Ik kom er ook maar niet tussen Knipoog


Ben daar 1 keer geweest, maar wil er nooit meer heen Bloos
opzig een super mooie bak om te rijden, maar erg vervelend dat het verder zo onrustig is daar.
Trainingsmolen naast de bak, aan de andere kant een paddock waar een aantal meiden hun paardjes zaten op te jagen, juryhokje wat niet geluidsdicht is, dus als de jury iets ging verzitten hoorde je alles.
Normaal schrikt mijn paard onder mijn proefje nergens van, maar dit was toch allemaal erg spannend.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 13:34

En de buitenbak recht naast het weiland, inclusief rennende paaarden en het wapperende zeil van het kuilgras dat achter het hok opgeslagen ligt... Maargoed, ik heb geen trailer :-/

Norma

Berichten: 215
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 15:12

ohhhhh dus ik hoef niet eens te balen dat ik daar niet ben geweest... gelukkig maar... hahahaha

Volgende week dus marienweide en daarna nieuwe wetering, ben ik ook nog nooit geweest, is dat wat?

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:21

ik gah in 2 oktober in stal wennekers starten maare is dat alles echt waar Verward ik wordt banggg dat voor de banketstaaf komt

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:58

Norma schreef:
ohhhhh dus ik hoef niet eens te balen dat ik daar niet ben geweest... gelukkig maar... hahahaha

Volgende week dus marienweide en daarna nieuwe wetering, ben ik ook nog nooit geweest, is dat wat?


Nieuwe Wetering outdoor vind ik heel fijn...dan mag je binnen losrijden (20x40) en er zijn twee ringen op zand buiten (achter de binnenbak/kantine)...Indoor vind ik het minder, omdat je dan losrijdt in het kleine binnenbakje, wat ik schat op 25x15 en dat is zeer irritant.
met een beetje mazzel kan je buiten losrijden, op de zandvlakte of in de buitenbak, maar dat is mij nog nooit overkomen....
Op zich wel gezellig daar, maar losrijden een beetje krappies!

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 08:44

Norma schreef:
ohhhhh dus ik hoef niet eens te balen dat ik daar niet ben geweest... gelukkig maar... hahahaha

Volgende week dus marienweide en daarna nieuwe wetering, ben ik ook nog nooit geweest, is dat wat?


Ik ga ook volgende week naar marienweide; allebei mijn zusjes starten daar, dus ik zal je wel tegenkomen Haha!
Nieuwe-Wetering vind ik erg leuk om te doen, gewoon een gezellige sfeer, niet te veel poeha, gewoon normaal *LOL*

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:44

Rianne schreef:
Ik ga ook volgende week naar marienweide; allebei mijn zusjes starten daar, dus ik zal je wel tegenkomen Haha!
Nieuwe-Wetering vind ik erg leuk om te doen, gewoon een gezellige sfeer, niet te veel poeha, gewoon normaal *LOL*


Tallie en ik zullen er ook zijn als er niks raars gebeurd Schijnheilig

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:02

Norma schreef:
ohhhhh dus ik hoef niet eens te balen dat ik daar niet ben geweest... gelukkig maar... hahahaha

Volgende week dus marienweide en daarna nieuwe wetering, ben ik ook nog nooit geweest, is dat wat?


heej ik gah op 12 sept naar marienweide rijden en ook nieuwe wetering ik zie je daar alvast miss Knipoog

minoek
Berichten: 35
Geregistreerd: 04-09-04
Woonplaats: uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:35

Tessa heeft twee keer gesprongen in Nieuwe Wetering. Beste buitenbak en leuke mensen. Wennekers starten we niet meer {naast ons} omdat Minoek daar niet mag starten met Binkie {B-pony}

minoek
Berichten: 35
Geregistreerd: 04-09-04
Woonplaats: uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 22:35

Thomas zit jij nog in de L2 of ondertussen M?