ik kom altijd in de knoei met mijn winstpunten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

ik kom altijd in de knoei met mijn winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 18:26

hallo!
dit gaat een lang verhaal worden Bloos
Een tijdje geleden reed ik in de l2...dit ging allemaal supergoed. Toen de selecties kwamen voor de gelderse moest ik een keuze maken, of de selecties of de m1 (ik had namelijk teveel winstpunten) uiteindelijk heb ik een selectiewedstrijd in de l2 gereden (hiermee was ik 1e) en de andere 2 in de m1.....uiteindelijk mocht ik dus niet door naar de gelderse. Jammer maarjah daar had ik ook niet op gerekend!! Tong uitsteken
Nu heb ik vier wedstrijden in de m1 gehad, en heb ik alweer 9 winstpunten OK dan! ...maar het nadeel is, ik heb nu nog ongeveer 5 wedstrijden te gaan voordat de selecties indoor beginnen...
maarja stel nou dat ik weer elke wedstrijd een winstpunt haal, dan kom ik straks weer niet uit! dat is elke keer zo balen. Ik heb elke keer teveel winstpunten waardoor ik alleen nog maar de selecties kan rijden en verder geen andere wedstrijden (ja misschien H.C maarja)....
Nu zit ik te denken om nog 2 wedstrijden te rijden, a.s zaterdag heb ik er eentje en volgende week zondag
Ik zit te denken om dan over te gaan naar de m2, zodat ik nog een aantal wedstrijden kan rijden voordat de selecties beginnen!
alleen ja ik weet het nog niet zeker dus!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:07

ik zou als je paard klaar is voor de M2, gewoon overstappen, want als ik het zo allemaal hoor, is je paard er wel klaar voor, hij heeft zowat elke wedstrijd wel minstens 1 wnp. Ik ga het zelfde doen als jou, maar dan in de L2

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:24

Pas doen als je echt klaar bent voor het M2 anders wordt dat een zware teleurstelling!Het M2 is niet niks.En om dan ineens met hele slechte punten thuis te komen is niet echt bevorderlijk voor je humeur !
Maar als ik het zo lees zal het bij jou wel in orde komen.Succes

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:28

Lijkt me dat ie het moet kennen als je zo makkelijk de punten in het M1 haalt. Ik zou dan idd wel al snel overgaan en niet wachten tot de selecties er zijn. Succes!!

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 19:30

nouw de travers enz. zit er al in gelukkig OK dan!
Nu nog verzameling enzow, maar dat kan hij gelukkig al!
ik hoop dat het een beetje gaat lukken in de m2 Tong uitsteken
kheb er in ieder geval zin in OK dan!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:34

selecties m2 starten Lachen

Annash
Blogger

Berichten: 26508
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:36

Milou, ik weet hoe Landdoorn loopt en je kunt de M2 best aan. Als ik jou was zou ik het gewoon doen, anders kom je idd weer in de knoop.

Ga iets eerder over, dan heb je nog een aantal wedstrijden om te oefenen en iets in de M2 te groeien. Lukt jullie makkelijk!

Succes meid, en tot zaterdag! Kusje

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 20:40

hihihii liefuh shanna Tong uitsteken
we sullen zien a.s zaterdag
Zet m op he Haha! OK dan!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:58

en als je in de M1 wilt blijven, maar krap komt met je punten. Kun je ook een aantal wedstrijdjes maar 1 proef rijden. Heb ik ook wel gedaan, mijn paard liep zijn punten zo snel dat hij eigenlijk nog niet klaar was voor de volgende klasse en dan moest ik al weer bijna overstappen.

Maar als je paardje klaar is voor de M2 kun je overstappen, maar in het M1 heb je misschien weer meer kans om je te selecteren.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:03

Ik zou M2 gaan, is ook leuk een uitdaging toch Haha!
En zo te horen kan je t best aan!

Yoghurt
Berichten: 264
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 10:59

Ja je moet gewoon M2 starten. Dat heb ik vorig jaar bij de pony's (jaja bij ponyclub Zelhem!!) ook nog ff gedaan, pas bij de paarden wordt het echt heel moeilijk. Ik weet niet hoe oud je nu bent, maar misschien kun je niet zo lang meer bij de pony's meedraaien, misschien moet je wel gauw overstappen, en dan moet je gewoon zien zo ver mogelijk te komen. De M2 is misschien even wennen, maar ik kan me niet voorstellen dat jouw paardje dat niet zou kunnen.

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 16:59

heey!
wat nice ik zit oowk bij zelhem *LOL*
Maaree ik word volgend jaar 18 dus moet ik eraf!!