Probleem met KHNS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Probleem met KHNS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 12:01

Heb nog nooit problemen met KHNS gehad, maar dit vond ik wel heel vreemd.. Verward

De secretaresse van de club en ik hadden beide een starkaart nodig, beide vanaf 1 oktober, dus helft van de prijs (duidelijk op de envelop gezet). Ze zijn in 1 envelop gestuurd en vorige week kwam die van mij weer terug.. Maar hadden ze mijn startkaart voor het hele jaar laten gelden, dus de volle pont

Dus had ze opgebeld, en bleek dat die van haar wel op de goede stapel lag (dus vanaf 1 okt.) en die van mij op de verkeerde, terwijl ze dus in 1 envelop zaten Verward

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:35

jaja, zo werkt het bij de KNHS
daar ligt het altijd per ongeluk op de verkeerde stapel.
kan altijd wel een keer gebeuren , maar bij hun gebeurd het wel heel vaak

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:38

Tja kan gebeuren. Als het nu toch terug gedraaid wordt is er toch niks aan de hand?? Jij je startkaart voor de helft van het geld en klaar.
En de KNHS maakt niet altijd fouten hoor, zoals hier heeeeel vaak wordt beweerd. Ik heb afgelopen zaterdag coupons besteld voor mij en mijn clubgenootje en ik had ze gister al binnen! Das dus 4 dagen incl weekend!!!!! OK dan! OK dan!

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 15:03

Ik zeg ook: heb nog nooit problemen met ze gehad, vond het alleen zo vreemd.. Beetje een domme fout...

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:04

Ja ik reageerde daarmee meer op Laida, er zijn gewoon veel te veel mensen die alle fouten op de knhs terug willen voeren en soms vind ik het gewoon te ver gaan...

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:14

YvonneS schreef:
Ja ik reageerde daarmee meer op Laida, er zijn gewoon veel te veel mensen die alle fouten op de knhs terug willen voeren en soms vind ik het gewoon te ver gaan...


ik doe het secretariaat van onze club , dus ik weet echt wel waar ik het over heb hoor.
Ze maken echt gewoon te veel fouten.
en fouten maken is menselijk, maar bij hun is het denk ik meer organisatories.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:18

Maar wat wil je dan zeggen met dit bericht? Je geeft aan dat je verder nooit problemen met ze hebt gehad. Nou, dan kan het toch voorkomen dat je wél een keer iets meemaakt wat niet klopt? En het is een probleem dat je IMO het beste met de KNHS kunt oplossen in plaats van via een topic op Bokt waarin mensen toch massaal reageren met 'typisch iets voor de KNHS'. Knipoog

Ik sluit me dan ook aan bij het antwoord van YvonneS.

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. En die los je alleen op door bij de betreffende organisatie te 'klagen'.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:01

laida schreef:
ik doe het secretariaat van onze club , dus ik weet echt wel waar ik het over heb hoor.
Ze maken echt gewoon te veel fouten.
en fouten maken is menselijk, maar bij hun is het denk ik meer organisatories.


Ik geloof best dat je weet waar je het over hebt hoor, maar er zijn gewoon veel mensen hier op bokt die altijd de KNHS moeten hebben. Er wordt altijd alleen maar het negatieve hier neergezet over de KNHS, maar nooit het positieve! Ik heb gewoon nog nooit problemen met de KNHS gehad en als ik een probleem had werd het heel netjes opgelost!

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:21

Hey Nynke dus je gaat ook starten! Wat leuk veel succes!

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 16:30

Karin schreef:
Maar wat wil je dan zeggen met dit bericht? Je geeft aan dat je verder nooit problemen met ze hebt gehad. Nou, dan kan het toch voorkomen dat je wél een keer iets meemaakt wat niet klopt? En het is een probleem dat je IMO het beste met de KNHS kunt oplossen in plaats van via een topic op Bokt waarin mensen toch massaal reageren met 'typisch iets voor de KNHS'. Knipoog

Ik sluit me dan ook aan bij het antwoord van YvonneS.

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. En die los je alleen op door bij de betreffende organisatie te 'klagen'.


Ik vind het apart dat dit gebeurd, ik zit er mee in mn hoofd, dus ik denk ik zet het op bokt, niet om verkeerde reacties uit te lokken, gewoon omdat ik het vreemd vind!!
Als je met alle mogelijke reacties rekening moet houden kun je IMO dus niks meer plaatsen...

wendyke
Berichten: 2258
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:08

het knhs is gewoon niks ze hebben dan zoveel personeel en nog gaat er van allesfout daar en je betaald er een hoop geld voor dus het mag wel goed gaan dat er eens ooit een foutje gemaakt wordt oke maar zoveel.