KNHS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:06

Huh, hoezo hadden ze die vorig jaar dan al gereden? Want toen waren ze eigenlijk 5e, en als ze 6e waren geweest hadden ze ook mogen meerijden in de parade de tweede keer. Dus dan hadden ze toch beide keren mogen meerijden...?



Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:57

Haha, dat ligt waarschijnlijk ook aan het paard dat je hebt, of ie vervelend wordt... Nagelbijten / Gniffelen Mij lijkt het wel leuk Haha!, maar ik ben dan ook nog een leek. Knipoog En heb een zeer rustig paard met weinig kuddegevoel voor 'vreemden'. Nagelbijten / Gniffelen

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:47

Haha, daar heb ik inderdaad wel meer over gehoord, het weer op de Apeldoornse. Haha! Dat ik lang moest wachten wist ik al, dus daar ben ik al op voorbereid. Maar de parade zelf lijkt me best leuk. Lachen Ik hoop dat het weer meezit, ik krijg namelijk vreselijk uitslag en dus ook jeuk / eczeem (als ik eraan krab) van kou, dus ook als ik helemaal natgeregend ben. Verdrietig

Ik vind het ook wel een groot 'foutje', alhoewel ik een totale leek ben wat betreft wedstrijden, kampioenschappen, enzovoorts... Knipoog

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:36

Haha, ik heb zelf een paard dat de rust zelve is, hoeveel honderden paarden om hem heen aan de hens gaan. Ben ik erg blij mee, ik hou daar wel van, zo'n rustig ding. Knipoog Ik kan me voorstellen dat het wat minder is als je paard en skippybal wordt. Nagelbijten / Gniffelen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, carina, Clairtje_Sun, RoronaZorro en 35 bezoekers