Marathon verstoord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Marathon verstoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 21:01

Een of andere idioot vond het nodig de Braziliaan die op kop liep in de Marathon, een paar honderd meter voor de finish van de weg af te rennen en hem vast te houden. Daardoor verloor hij zijn voorsprong van bijna driekwart minuut en won hij brons in plaats van goud...

De man die het deed was een 57 jarige Ierse priester, dezelfde gek die vorig jaar tijdens de Formule 1 van Engeland over het circuit van Silverstone holde.

Hoe gestoord kun je zijn??

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:09

Whaha tegelijk een topic geopend Haha!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 08:40

Jeetje dat vind ik echt niet rechtvaardig voor die Braziliaan. Eigenlijk zou hij die gouden plak moeten hebben. Die ier zouden ze moeten verbieden nog naar sportmanifestaties te gaan en levenslang opsluiten. Stoom uit je oren

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:29

Ik hoorde dat hij het doet uit geloofs-overtuigingen ofzo, ik zweer je ik had die vent met zn kop tegen het asfalt gesmeten hoor, das toch niet normaal! Boos!
Verdorie het allerlaaste evenement van een hele geslaagde Olympische Spelen en dan komt zo'n gek even jouw nummer 1 plaats afnemen! Waarom loopt deze man nog steeds vrij rond? Verward

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:32

Ik heb het gezien. Die braziliaan had het al moeilijk en dit was zo'n enorme tegenslag.. Vond het echt zielig. De politie heeft ook slecht werk gedaan.. Er waren andere supporters die hem van de brazilaan afgetrokken hebben, de politie fietste erachter maar veelste ver..
Belachelijk dat dit kon gebeuren..

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:37

Snap niet dat ze bij de Os, niet een soort van tijd verschil hebben toegepast. dit hadden ze ook achteraf kunnen doen. hoeveel was hij kwijt aan dat voorval en dat krijgt hij erbij.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 09:24

Ik heb verder absoluut geen verstand van deze sport en ik ken ook helemaal geen bekende namen. Wel begreep ik van "kenners" dat deze braziliaan waarschijnlijk toch geen goud had gekregen. Zoals gezegd werd de voorsprong al minder.

Het blijft natuurlijk banketstaaf en je zult het nooit weten maar het was in ieder geval al niet de verwachting dat hij nog lang op kop zou liggen.

Ik zag van de week ook een programma met een nederlandse marathonloper die zei dat het zelfs nog wel positief kon zijn uitgevallen voor deze braziliaan omdat hij toch al niet meer dan brons zou hebben gescoord en op deze manier in ieder geval nog als held werd binnen gehaald.

Maar goed zoals ik al zei: ik heb er absoluut geen verstand van maar als meerdere kenners zeggen dat goud er toch al niet inzat dan zal er wel een kern van waarheid inzitten.

Wat was eigenlijk het verschil waarmee hij achterliep op het eind? Weet iemand dat?

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:42

ik vondt het erg banketstaaf, en het duurt dan ook wel lang voor je echt weer wilt rennen.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:58

ik vond het ook een hele domme, banketstaaf actie
onbegrijpelijk. anders had hij goud gehad