Duinruiters Den helder???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Duinruiters Den helder???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 23:29

Wie doen er morgen nog meer mee bij de duinruiters??? ik wel natuurlijk, en ik moet om; 19:44 uur en om 20:14 uur. ga al vroeg heen, want er rijd iemand mee..... dus ben er om half vijf zo'n beetje...... vroeg he?? nou, voor iedereen die mee rijd; veel succes, en zie je morgen xxx

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:56

Het stond wel op mijn planning maar Juul is kreupel geweest en ik heb dus niets meer opgegeven. Hoe is het gegaan?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:42

Wedstrijd is niet doorgegaan volgens mij Dendrofleur, je had zwemvliezen en een duikbril nodig op het terrein...Clown

SGW Wieringerwerf is het weekend wel gewoon verreden, maar daar was de bodem bij de dressuur en het (los)springen ook niet echt prettig. Cross zelf was super, niets op aan te merken.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 06:30

Wij hebben vandaag de marathon in het Dijgatsbos. Is soms wel een beetje glibberig en we zullen niet schoon thuis komen. Maar het is goed te doen al stinkt het wel naat modder.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 10:42

duinruiters was inderdaad afgelast, en ik was ook het weekend in dijkgaart bos, we willen over een week of 2 met de paarden heen, en gingen ff kijken of je ook langs de hindernissen kan, hebben er 3 gezien, konden de route niet vinden, baalen maar ja........... zoeken het volgende keer wel uit, als we ook wat meer tijd hebben. xxx

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:15

Je moet gewoon lekker gaan rijden daar. Je kan overal langs de hindernissen. Ik raak ook altijd halverwege de weg kwijt en ga dan maar over een ander pad verder. Zorg wel voor anti-vliegen spul want er zitten vaak mugjes al zeiden ze me dat het muggenseizoen daar eigenlijk al over is.