we gaan de startkaart aanvragen!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

we gaan de startkaart aanvragen!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 15:05

Woensdag wordt Ammon gechipt en geënt en daarna gaan we de startkaart aanvragen.. Als het meezit ga ik op 17 oktober voor het eerst B met hem starten in Westendorp, er is dan een indoorwedstrijd van onze (rij)vereniging. Spannend wordt het wel om met een relatief onervaren paard te gaan starten, voordeel is dat het in zijn eige vertrouwde binnenbak is.

Zaterdag Gelderse met Leonard:)



lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 14:32

Gisteren is onze dierenarts Gert-Jan, geweest om Ammon te chippen en te enten. Hij had zelden zo'n cool paard gezien. Ammon gaf geen krimp en voor ik het in de gaten had zat zowel de chip als de enting erin. Gert-Jan vond mijn Monstertje een erg mooi en cool paard. Leuk als je dierenarts zoiets over je paardje zegt....
Mams maakt deze week bij het KWPN de rest inorde en dan gaan we de startkaart aanvragen per 1 oktober.

Zaterdag Gelderse met Leonard:)

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 09:37

Gisteren is Ammon ook nog even gemeten voor alle zekerheid, maar als je ruim 1.60 m. meet, dan ben je echt geen pony volgens mij, dus ga ik nu definiteif met Monsje bij de paarden starten. Ons debuut wordt dus 17 oktober in Westendorp indoor bij ons op stal!!!!

Zaterdag Gelderse met Leonard:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ctje5, Eve_16 en 8 bezoekers