We mogen door naar de L1!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

We mogen door naar de L1!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 20:35

Gister had ik wedstrijd in Harich. Had al 9 WP in de B en moest er dus nog een om door te kunnen naar de L1.
En zoals je aan de titel kunt zien is dat gelukt Haha!
Het ging super, het weer was lekker 's ochtends, Goldy was lekker relaxed en ik ook. We hadden 163 en 160 punten. Op een van de coupons stond zelfs dat Gol wel wat actiever mocht, misschien voor jullie niet zo vreemd, maar Goldy en meer actiever moeten zijn.. Dat is bijzonder *LOL* (T is nogal een heethoofd en als er iets op de coupons staat is het meestal iets over teveel spanning Knipoog)

Maargoed, Gol en ik mogen vanaf nu L1 starten, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat straks

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:47

gaaf zeg OK dan! dus ik kan al zien van die foto's dat je heel goed kan rijden

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:51

Gefeliciteerd OK dan!

Uiteindelijk ben je best snel door de B gegaan Lachen. Hopen dat de L ook zo gaat Tong uitsteken.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 21:02

Ja Tong uitsteken Ik heb nog geen idee wat ik moet gaan verwachten in de L maar ik hoop inderdaad dat de L1 ook zo lekker gaat

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:09

Gefeliciteerd! Ga je met het indoor seizoen naar de L1? Ben ik iig concurrentie kwijt Haha!

roos_numan

Berichten: 1201
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:17

gefeliciteerd! leuk joh! Ik hoop dat het goed gaat, en dat je ver komt!

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:18

ik ga ook naar het L1 heb nu precies 20 winstpunte dus moet wel maar gefeliciteerd echt heel geod! khoop ook dat je heel ver komt

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:44

He leuk voor je zeg! Succes alvast! Dan moet ik straks tegen je rijden, ik start Raf ook al L1 zo! Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:06

Super!!! Misschien kom ik je dan nog tegen Knipoog
Waar start jij zoal? In welke plaatsen?

En weet jij misschien waar je 2 binnenbakken hebt zodat je binnen los kunt rijden?

Veel succes hoor!!!

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 11:51

joyce B schreef:

En weet jij misschien waar je 2 binnenbakken hebt zodat je binnen los kunt rijden?




Siegerswoude heeft 2 binnenbakken

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 12:43

en hatzum en vrouwbuurt zijn ook 2 binnenbakken. Leeuwarden trouwens ook, maar da's echt een heel klein inrij bakje. En er zijn nog wel meer volgens mij, maar ik ben vorig indoorseizoen net begonnen met de wedstrijden en heb toen maar 4 binnen gereden dus ik ken de meeste plaatsen nog niet eens.

Ik start 1 oktober weer, neem nu eerst even een maandje pauze. Kan ik nog even rustig door trainen. Ik start vanaf nu wel L1 ja
Ben echt benieuwd hoe dat gaat, hoor veel verhalen van mensen die de B door gevlogen zijn en dan in L blijven hangen. Maargoed we zien wel. Lachen

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 12:57

gaaaf!!!! op naar de L2!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 14:50

Gefeliciteerd! Ik heb nu 15 winstpunten dus ga in spetmber de L1 maar eens onveilig maken.
Ik heb ook geen idee wat ik moet verwachten en zie er een klein beetje tegenop.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:00

Heel veel succes straks in de L1. OK dan!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:06

joyce B schreef:
Super!!! Misschien kom ik je dan nog tegen Knipoog
Waar start jij zoal? In welke plaatsen?

En weet jij misschien waar je 2 binnenbakken hebt zodat je binnen los kunt rijden?

Veel succes hoor!!!


siegerswoude heb je een hele kleine inrijbak, waar maar 4 tegelijk inogen, dus als je veel inrijtiojd nodig hebt is dat niet echt ideaal (denk nog aan hoffiehhh die tegen de wand werd platgedrukt en de knike ophad (auw...)

oenkerk heeft geloof ik 3 binnenbakken, maar daar ben ik alleen tijdens het buitenseizoen geweest

ook leeuwarden heeft 3 binnenbakken

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:07

Als het in de B al goed gaat, heb je vast ook geen moeite met de L1, mits je hoofd-hals houding een beetje voorelkaar is. Als dat nog erg rommelig is, of bijvoorbeeld te diep dan wordt dat in L1 harder afgestraft.
Je hebt wat minder tijd overal voor, maar dat vind ik persoonlijk alleen maar een voordeel. Iets meer tijd besteden aan de middendraf en de middengalop. Wijken is eigenlijk heel makkelijk, wat ze vooral willen zien is dat je hem netjes recht kunt maken, omdat je niet helemaal naar de hoefslag hoeft te wijken.

Succes!

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:12

missnynke schreef:
siegerswoude heb je een hele kleine inrijbak, waar maar 4 tegelijk inogen, dus als je veel inrijtiojd nodig hebt is dat niet echt ideaal (denk nog aan hoffiehhh die tegen de wand werd platgedrukt en de knike ophad (auw...)

oenkerk heeft geloof ik 3 binnenbakken, maar daar ben ik alleen tijdens het buitenseizoen geweest



In Siegerswoude mag je met z'n 5 tegelijk inrijden. Dan heb je ruim een half uur de tijd.
In oenkerk hebben ze inderdaad drie bakken. Je kan daar 2 proeven rijden.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 18:09

Nimber schreef:
Gefeliciteerd! Ik heb nu 15 winstpunten dus ga in spetmber de L1 maar eens onveilig maken.
Ik heb ook geen idee wat ik moet verwachten en zie er een klein beetje tegenop.


Ja dat heb ik ook hoor.
Daarom train ik eerst ook nog lekker een maandje door voor ik L1 start. En dan maar eens zien hoe het gaat. Mocht het nou in oktober wel slecht gaan dan neem ik lekker tot januari 'wedstrijd vrij' en ga ik gewoon lekker trainen tot ik er wel klaar voor ben.
Er zijn nog een aantal onderdelen die beter kunnen, maar ik heb geen idee hoelang het met Goldy gaat duren voor dat het wat beter gaat. Sommige dingen heeft ze binnen een les door en sommige dingen duren wat langer. Het wijken roept bij haar bijvoorbeeld nogal wat spanning op dus dat moet er eerst uit. Maargoed een proef moet ook niet van 1 onderdeel hoeven afhangen Knipoog Maar het komt vanzelf goed Ben alleen heel erg benieuwd hoeveel mijn punten (positief of negatief) gaan verschillen van de punten die ik in de B kreeg.
(Jij ook gefelicibokt trouwens, Nimber! OK dan!)

1 oktober ga k trouwens naar Zwaagwesteinde.

dyaco

Berichten: 1438
Geregistreerd: 22-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:33

heel goed succes in de L1

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:38

Ik probeer het over twee weken eerst nog een keertje buiten, dat scheelt bij ons spanning omdat ze nogal kijkerig kan zijn binnen. Hoe is Goldy binnen?

Ook ik ben heel benieuwd hoe streng er gejureerd wordt en doe het eerst rustig aan met wedstrijden, even de kat uit de boom kijkwn en zien of we er aan toe zijn of niet Haha!

Siegerswoude wist ik al, denk dat ik daar maar eens ga vrijrijden Schijnheilig Die tip gaf mijn instructrice Haha! DAt scheelt weer wat stress. De meeste wedstrijden zal ik daar wel rijden omdat dat lekker in de buurt is van Moenira haar stal. Het lijkt me wel een heel kijkerige bak Schijnheilig

Nogmaals veel succes hoor!!! En dat vastlopen valt vast wel mee. Misschien gaat het de eerste tijd wat minder hard Knipoog Maar dat hoort erbij toch? Leren vergt tijd en oefening!!!

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:15

joyce B schreef:
Super!!! Misschien kom ik je dan nog tegen Knipoog
Waar start jij zoal? In welke plaatsen?

En weet jij misschien waar je 2 binnenbakken hebt zodat je binnen los kunt rijden?

Veel succes hoor!!!

Ik start hier veel in de buurt: Foudgum(buiten inrijden), Kollum(buiten inrijden), Oenkerk dus(3 binnenbakken: 2 proeven), Zwaagwesteinde(2 bakken van 20 bij 40), Franeker(buiten inrijden), Harich(2 grote binnenbakken). Ik ben 2 jaar geleden eens in Siegerswoude geweest, maar dat beviel mij niet, inrijbak is extreem klein. Vrouwbuurt vind ik persoonlijk ook niet fijn, lage inrijbak. In Bergum kun je ook binnen inrijden, maar dat is in een 20x20 bakje dacht ik, klein dus. In Leeuwarden heb je ook 2 binnenbakken en er staat nog een soort ''tent'' naast, met plastic zijkanten, waar je dus ook nog binnen kunt rijden. Verder spring ik wel in Exloo(3 binnenbakken!!). Verder weet ik het zo niet. Tong uitsteken Ik kom je vast wel eens tegen deze winter, aangezien er weinig springwedstrijden zijn in Friesland, waardoor ik genoodzaakt word om eens te dressuuren! Tong uitsteken Lachen

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 08:46

marije1987 schreef:
Kollum(buiten inrijden), Ik ben 2 jaar geleden eens in Siegerswoude geweest, maar dat beviel mij niet, inrijbak is extreem klein.



Kollum heeft ook ook een inrijbak, die ligt alleen niet bij de manege zelf, maar een stukje verder het industrieterrein op. De bak ik ook niet van de manege zelf maar van andere mensen die ze mogen gebruiken bij slecht weer.
Die bak is overigens niet veel groter dan de inrijbak in Siegerswoude.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 14:25

Ohja in Cornwerd zijn ook 2 binnenbakken.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 14:27

joyce B schreef:
Ik probeer het over twee weken eerst nog een keertje buiten, dat scheelt bij ons spanning omdat ze nogal kijkerig kan zijn binnen. Hoe is Goldy binnen?


Voor Goldy maakt binnen of buiten weinig uit, maar ja, ik ben vorig indoor seizoen ook nog maar 4 keer binnen gestart dus misschien merk ik nu van buiten weer naar binnen wel meer verschil. We moeten maar even zien.