Wel of geen sporen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Wel of geen sporen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 23:41

Ik weet dat hier al 1000000 topics over zijn geopend maar toch heb ik even een vraagje voor jullie *LOL*

Ik ga nu 12 september voor het eerst L2 starten, mijn pony is toch best goed aan m'n been zonder sporen en ik rijd nooit met sporen ik heb er zo'n hekel aan vraag me alsjeblieft niet waarom.. maar als ik dus een spoortje om doe is ze net wat scherper aan m'n been, ik weet dat ik net heb gezegd dat ik nooit met sporen rijd maar ik heb het van de week dus 1 keertje geprobeerd en ze liep net wat lekkerder dan normaal.

Op wedstrijden heb ik nog nooit met sporen gereden trouwens, en ik durf m'n pony nauwelijks aan te raken, dus houd ik m'n benen wel mooi stil Tong uitsteken da's dan weer een voordeel Knipoog

M'n instructrice zegt dat ik beter op wedstrijden met een spoortje kan rijden.

Dus aan jullie de vraag wat zouden jullie doen in mijn geval?

P.s. ik weet niet of het hier op ze plek is dus ik hoor het graag Knipoog Tong uitsteken



[Edit Karin] titel duidelijker gemaakt

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:48

Mja, waarom niet. Hoe ver ben je van het M1 af? Want dan zijn ze verplicht he... Je kan er denk ik dan toch beter maar een keertje mee gereden hebben.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:53

je geeft zelf het antwoord al, als ze lekkerder loopt gewoon doen

Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 00:45

Hmmmzzz ik heb ook menig L2 wedstrijd zonder sporen gereden, maar ook vaak genoeg met. Was maar net hoe m'n paard de dagen ervoor had gelopen: goed aan het been dan kon het makkelijk zonder; wat luier: dan met.

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 10:06

Als je toch je benen mooi stil houdt kun je toch makkelijk met een spoortje rijden? No problem!

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 14:54

Oke bedankt voor de tips.. ik ga 12 september pas voor het eerst L2 starten Vonnie84 Knipoog
Maar allemaal bedankt ik ga het gewoon doen, ik kan ze natuurlijk gewoon alleen gebruiken bij de wedstrijden en dan met het trainen gewoon zonder..!!