Olympische Spelen Dressuur DVD

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:10

Hmmmm, klinkt als een heel erg leuk idee! Van wat ik kan zien vanaf je foto's ziet het erg ook erg netjes uit. Nog een vraagje over de kwaliteit; ik heb je filmpje gezien maar ik weet uit ervaring dat het er altijd anders ziet op je computer, dan wanneer je de dvdspeler aan je tv sluit. Over de kwaliteit; is het echt goede kwaliteit? Dus zeg maar het soort wat je normaal gesproken ook op tv ziet? Thanks Haha!



VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:24

Ik ga je wel ff mailen nu Knipoog

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:58

Hey SuperPepeijn; is de betaling nog doorgekomen?

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:49

OK, ik heb je een PB gestuurd Knipoog

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:50

Yay! Ik heb de DVD ook net binnen gekregen. Ik ga hem zo lekker bekijken *LOL*

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:59

Hey SuperPepijn Ik heb de DVD dus gisteren binnen gekregen en ben vandaag de DVD een beetje gaan bekijken. Wat me opvalt is dat de kwaliteit vrij laag is. Dit vind ik erg jammer. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Je kan vaak erg slecht de beenzetten uitmaken.
Ook de msn geluiden tussen de proeven door vind ik storend. Jammer dat je er pas later achter kwam dat je programma alle windows geluiden opneemt, want dit is toch niet echt leuk om er tussen door te horen.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 23:19

Nee ik begrijp dat het niet als een professionele productie is aangeboden, maar ik had niet gedacht dat de beeldkwaliteit zo laag zou zijn. Het voorbeeldfilmpje zag er nog wel redelijk uit, maar het is altijd anders op je computer, dan op je tv. Ik had ook geen DVD kwaliteit verwacht, maar eerlijk gezegd wel wat beter dan dit. Maarja niks aan te doen meer.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 65 bezoekers