Olympische Spelen Dressuur DVD

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:56

Er is erg veel tijd gaan zitten in het opnemen en omzetten van de filmpjes. Dat was mijn taak en ik ben niet zo vlug Knipoog.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:38

SuperPepeijn schreef:
@iedereen: het loopt behoorlijk storm met de bestellingen, veel, veel meer dan ik had gedacht. ik probeer de eerste 10 mensen binnen de 3-4 werkdagen de dvd toe te sturen, vanaf het moment dat ik het geld op mijn rekening heb ontvangen. ik stuur je dan een mailtje terug. neem me niet kwalijk als het allemaal wat langer gaat duren dan gepland, ik ben immers geen bedrijf Haha!

om het goed te laten verlopen, zou iedereen goed willen opletten dat ze de gevraagde informatie mij mailen, want anders gaat mijn administratie de mist in.

@de belgen: als ik bij het postkantoor ben voor de eerste verzending zal ik het gelijk navragen. even geduld nog svp!


Maan, als ik je van 't weekend moet komen helpen, zeg t dan even Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:26

Nah, wat ik nou toch in mijn brievenbus vond....
Haha!.

Leuk trouwens, wat je met het menu hebt gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:16

Ik hoor het alweer, SP vangt alle cash Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 13:32

Justy schreef:
Nou, ik heb nu de Kur van Anky gezien en de Special van Ulla! De beeldkwaliteit is niet helemaal 100% maar ik vind het niet storend, en het menu vind ik super gedaan Ik heb er geen spijt van!

SP en Lovely, bedankt! OK dan!

Graag gedaan Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:54

't Is allemaal de schuld van Microsoft dat MSN geluid maakt . We hadden er achteraf eigenlijk een beetje op gehoopt dat iedereen het geluid weg zou drukken wegens Frits Bloos .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:59

*aanvulling op maan* ... en als je dan ook het geluid van je boxen niet aan hebt staan, dan hoor je dat eerst niet eens.
Enfin, in de kürs zitten geen ploings hoor Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:10

Die SP, die krijgt het er nog druk mee Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:50

Schathemeltje rijk als je het mij vraagt. Zoveel nieuwe vrienden opeens Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:53

Meer dan genoeg, strakjes krijgt SP nog kapsones Nagelbijten / Gniffelen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers