Kur gereden!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Kur gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 20:58

Helaas geen foto's , maar ik heb vandaag 1 proef z2 gereden( uit mijn hoofd om alvast te oefenen voor het ZZ-licht in Uden) en mijn kur voor de tweede keer. Ik had bij mijn proef 1 van mijn minst favoriete juryleden, maar het ging erom of ik de proef goed kon rijden uit mijn hoofd. We mochten niet in de bak beginnen( wat ik wel raar vond want je kon er niet omheen) maar goed, ik netjes beginnen ging heel lekker totdat ik in de rechterhoek van de bak kwam, daar lag net buiten de bak een heel groot stuk rubber mat met een onderdeel van een trekker erop( heb niet echt kunnen achterhalen wat het nou was Haha! ) en Mike besloot dat dat toch wel een polderkabouteratribuut was en sprong elke keer dat ik in die hoek kwam weg, maar ik deed net of ik gek was en bleef gewoon mijn proefje rijden. Hij was een tikje gespannen wat resulteerde in een fout in mijn contragalop( 2 wissels gesprongen) en het halthouden en groeten ging niet van een lijen dakje. Ik had zelf rond de 160 gedacht te hebben.

Toen de kur ( in de buitenbak waar hij een jaar geleden alleen maar in aan het staken was, dus ik had zelf een beetje de bibbers na het schrikken in de gewone proef) ( die was op het gras) Maar hij keek nergens naar en was echt superbraaf eigenlijk geen grote fouten.

Toen de prijsuitreiking: Ik was in mijn gewone proef derde met 189 en bij de kur ook derde met 69.01% ( ook nog 25 euro gewonnen OK dan! )
Er reden ongeveer 14 mensen mee waarvan een aantal de kur hadden laten maken, terwijl ik mijn kurtje zelf in elkaar had geflanst!!! en ik had een 7.5 voor de muziek! Het is een beetje een lang verhaal geworden maar ik ben zo trots op mijn paardje OK dan! Op de Zuid-Hollandse zat er zoveel spanning bij ons allebei ( uiteindelijk op zaterdag 14e geworden) en nu kon ik er gewoon aan blijven rijden en hij was lekker los en ik kon ook lekker zitten Haha!

Ik heb nu al zin in 11 september!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:08

Gefeliciteerd! Doet een mens altijd goed Knipoog

Succes in de ZZlicht!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:22

goed hoor!!
veel succes met je volgende proef!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:28

Hey wat goed zeg! Gefeliciteerd OK dan!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:29

Die stomme polderkabouters ook, laten overal hun rotzooi liggen Boos!. Volgende keer start je maar gewoon ergens midden in de stad, dan heb je daar ook geen last van Knipoog . De kür ging super, vind de muziek echt goed bij mike passen OK dan! . Volgende keer zal ik de digi meenemen, voelde me wel erg "kaal" vandaag, ik heb zelfs geen videocamera te leen gehad Haha! .

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 22:38

Door alle stress ( 1e keer zelf rijden met veewagentje Bloos ) was de videocamera erbij ingeschoten!! Jullie hadden nog wel een leuk stukje voor me gemaakt!! ( je moest een verhaaltje inleveren voor je kur, maar ik had s'morgens betaald en toen waren de blaadjes er nog niet..... dus had mijn fanclub besloten dat ze wel een leuk stukje gingen schrijven Haha! omdat ik al op mijn paard zat)
Met het schaamrood op mijn kaken begon ik aan mijn kur.......

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 23:07

Gefeliciteerd! Wat een ontzettend mooi paard heb je, echt geweldig om die foto's voor en na te zien!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 23:15

Bloos dank je wel! Ben er ook erg blij mee!!!Ik heb erg veel geluk gehad met de aankoop, had ook nooit kunnen denken dat het allemaal zo zou gaan!!

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:05

remi schreef:
Door alle stress ( 1e keer zelf rijden met veewagentje Bloos ) was de videocamera erbij ingeschoten!! Jullie hadden nog wel een leuk stukje voor me gemaakt!! ( je moest een verhaaltje inleveren voor je kur, maar ik had s'morgens betaald en toen waren de blaadjes er nog niet..... dus had mijn fanclub besloten dat ze wel een leuk stukje gingen schrijven Haha! omdat ik al op mijn paard zat)
Met het schaamrood op mijn kaken begon ik aan mijn kur.......


Ja...het was net de tuftuf club onderweg....
Was toch een leuk verhaaltje...ja ja kan ook leuke verhaaltjes verzinnen Knipoog

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:54

remi schreef:
Jullie hadden nog wel een leuk stukje voor me gemaakt!! ( je moest een verhaaltje inleveren voor je kur, maar ik had s'morgens betaald en toen waren de blaadjes er nog niet..... dus had mijn fanclub besloten dat ze wel een leuk stukje gingen schrijven Haha! omdat ik al op mijn paard zat)
Met het schaamrood op mijn kaken begon ik aan mijn kur.......

Nou ben ik toch wel benieuwd naar dat verhaaltje hoor...! Schijnheilig Haha! Tong uitsteken

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:13

Bettine schreef:
Nou ben ik toch wel benieuwd naar dat verhaaltje hoor...! Schijnheilig Haha! Tong uitsteken


Ik ook Haha!.

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:39

Ik laat de eer aan Remi om het te vertellen...ik denk dat de schaamrood te maken had met de internet opmerking??????

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 16:15

Ja dat klopt Haha! Er reden dus een hoop mensen mee die een kur hadden laten maken, en bij mij werdt er verteld dat ik mijn kur ( de muziek) heel creatief van het internet had geplukt Bloos! Het is een medley van de Lion king en het paste gewoon precies!!!! Er zit een draf gedeelte een mooi stapgedeelte en daarna een flink stuk voor de galop in en het duurde precies lang genoeg......Het was alleen een midi bestand wat omgezet moest worden naar een wav bestand dus het heeft wat moeite gekost. Het was de bedoeling om de kur alleen in Wassenaar te rijden dus vond ik het zonde om daar speciaal een kur voor te laten maken. Ik reed er daar ook winst mee dus ik dacht ach nog 1 keertje dan maar! Maar daarom had ik dus een beetje rode wangetjes want het mag natuurlijk eigenlijk niet....... Bloos

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:47

Beter goed gestolen dan slecht gemaakt!