niet in de goede galop aanspringen..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

niet in de goede galop aanspringen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 16:27

Ik heb zondag wedstrijd op de manege, het zijn F-proeven en ikr ij gewoon op een manegepaardje..

het probleem is, dat paardje springt nooit in de rechtergalop aan... in vorige proeven kreeg ik de ene keer een 1 of 2 omdat ik in de verkeerde galop doorreed en de andere keer een 1 of 2 omdat hij steeds uit de galop viel (ik nam hem terug om opnieuw aan te zetten).. maar nu zijn er sinds kort F-proeven en is het allemaal wat officieeler, en wat kan ik nu het best doen?

ik denk zelf dat ik hem het best maar iedere keer terug kan nemen en laten zien dat ik probeer hem goed aan te laten springen met veel stelling enz. en dan in ieder geval netjes mn volte rijden.. maar wat zouden jullie doen? Lachen


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 17:29

ja dat ik zo lage cijfers kreeg dat was toen ze nog niet F-proeven deden..en nog niet van de FNRS.

Ik hoop dan inderdaad dat ze dat doorgeven.. maar moet ik dan alsnog blijven proberen hem goed aan te zetten de hele volte door of verkeerd doorrijden?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 18:59

okee bedankt *LOL*


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 12:05

nou de rechtergalop werd dus niks.. heb wel tig keer opnieuw geprobeerd aan te springen en ondertussen geprobeerd mn volte netjes te rijden Schijnheilig

de rest van de proef ging wel redelijk aleen iemand anders moest ook op die pony, en er moest 1 iemand anders na haar en toen ik al dus mocht niet meer inrjiden moest meteen opstappen en klaar staan... dat was echt balen! prijsuitreiking is pas heel laat en ga ik niet heen dus of ik wat heb gewonne en me punten weet ik volgende week pas Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 4 bezoekers