JO.....drie keer eerste...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buggie
Berichten: 387
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

JO.....drie keer eerste...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 20:31

Zo..had vandaag wedstrijd met mijn frieze merrie en met mijn pony. Het was een concours dus moest met ze allebei vanochtend.
Het was de tweede wedstrijd voor de fries in de B...
Toen ik aan het inrijden was kon ik haar steeds niet houden zo sterk was ze dus ik haar goed inrijden. Toen we de baan in moesten was ze ineens zo braaf en lief ze deed echt alles super alleen de rechtergalop niet zo daar sprong ze steeds verkeerd aan dus ik had daar alweer 3 3en op te pakken maar goed voor de rest was het super. De tweede proef was ze een beetje moe aan het worden dus het was niet echt flitsend ofzow maar ze deed daar echt alles goed zelfs de galop . Na de proef moesten we nog even bij de jury komen en die zei: Zij hoort niet meer in de B thuis met dit paard. Dus mijn moeder zow: NOu dit is nog maar de 2e wedstrijd in de B. Toen schrok de jury wel eventjes.
maar goed toen moesten we heeel snel mijn pony opzadelen. Voor ons was het de eerste keer in de Z1 dus best zenuwachtig. Ik had ook niet zolang ingereden.....maar het ging wel aardig alleen het was ook niet flitsend (wat tog eigenlijk wel moet in de Z) en er zaten nog wat foutjes in de proef en ik moest een keer travers doen en deed ik schouderbinnenwaarts Bloos!
Maar toen ik klaar was kwam me zusje met de coupons van de B. Toen had ik in de eerste proef 158 en de tweede 168-2 (oh jah....was verkeerd gereden) en stond als eerste in de tweede proef *LOL* en er moesten nog een stuk of 10....
en in de Z1 had ik 171 en 176 dat viel me echt mee Lachen
Was zow blij....maar goed....was tog eerste want was ook de enigste..haha...maar ben gewoon echt blij...stond ook nog op de coupon in de Z1...leuke combinatie Lachen *LOL* super blij....
nou dat was het weer voor dit weekend..haha

groetjes

cinvaro

Berichten: 422
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: groningen/ drenthe/ Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:52

nouw dat is allemaal erg goed gegaan zeg
voor de eerste keer is dat heel erg oed 171 en 176 punten wel net geen winstpunten maar tog is het ook niet laag

veel succes verder met je fries en je pony

Chomoc
Berichten: 128
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: snikzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:09

Gefeliciteerd, en de volgende keer maar een wp in de Z he...!!!! haha....

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:44

He wat grappig wij hebben precies dezelfde uitvoering van chomoc op stal alleen dan de helft kleiner ofzo het is een B 'tje!Little Joe heet ie!
Echt twee druppels water!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:27

gefeliciteerd hoor