hippisch talentenplan Noord Nederland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Wollie

Berichten: 235
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:14

Citaat:
Onderwijs Kenniscentrum heeft nu een eigen plan.


Ik wil niet vervelend doen, maar het HTC plan komt van dezelfde persoon als degene die nu onder kenniscentrum verder gaat.

Ook het HTC plan is opgestart om talenten naar boven te krijgen en dit goed te kunnen combineren met school. Ik heb geen idee waarom de persoon die achter het kenniscentrum zit nu weer iets nieuws begint, maar om nu direct het hele HTC plan af te kraken en gaan zeggen dat iedereen zich bij weer een nieuw plan moet melden vindt ik persoonlijk een beetje gemakkelijk.

Bij het HTC plan kan iedereen zich aanmelden. Ik ken veel mensen die dat verleden jaar gedaan hebben en er met veel plezier aan hebben deelgenomen. Degenenen die ik ken die bij het springen zaten hadden voor die tijd geen les van Arjan Vos en hebben er zeker veel aan gehad. Zo heeft er 1 een wild card gekregen voor het ZZ springen in de Wijk, een rubriek waar je normaal gesproken alleen voor kunt worden uitgenodigd of tegen betaling aan mee kunt doen.

Bij de dressuur zaten een aantal personen die ook al bij die instructie les hadden, maar kan het misschien ook zo zijn dat dit inderdaad talenten zijn??? Ik bedoel Floor Vos zit (of zat) ook in het HTC plan en had al les van Anne Kee, het lijkt me dat dat toch wel een talent is.

Geef het plan nog een jaar de kans, want er zal ongetwijfeld gewerkt zijn aan verbeteringen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers