Paarden "springen" op zdf... wat was dat ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:06

ik heb me rot gelachen!! zelfs mijn vader! man wat zag dat eruit!
ik heb me zo rot gelachen om een schimmel die niet meer wou springen en die man reed toen al die hindernissen maar voorbij! haha

arme paardjes...niet kunnen rijden maar wel flinke sporen erin!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."



Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:14

er liep zeker nog ene andere...die heb ik wel 7x zien stoppen ofzo
waren idd of grote ponys of kleine paarden, of die mannen hebben lange stelten!! ach het parcours was ongeveer 1 meter...

ik heb eentje heel erg zien lopen zagen! ahhh echt grof vond ik dat! ik vind het ook neit bepaald een sport voor een 5 kamp! die mensen moeten eerst kunnen bewijzen dat ze normaal kunnen rijden! ze zitten ze meer in de weg dan dat ze meeliften!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:29

Neonlight schreef:
Ik vind het schandalig dat jullie allemaal zo'n reactie geven op zo'n topsport, en dit is niet cynisch bedoeld! Bij mij staat de moderne 5-kamp hoog in het lijstje met favoriete sporten! En overigens is paardrijden niet onderdeel 3, maar onderdeel 4. En proberen jullie maar eens een fatsoenlijk parcours te rijden na 3 onderdelen topsport vlak achter elkaar, met een vreemd paard waar je maar 20 minuten op zit. Is toch wat anders dan een studentenwedstrijdje in de klasse L, deze hindernissen stonden ook een stukkie hoger.
En wat weten jullie van de kwaliteit paarden die er geleverd is? Helemaal niks toch?
Ik heb vaker de moderne 5-kamp gezien, en in Sydney was het gewoon genieten, hele mooie parcoursen ook. En daar waren de paarden toch echt een stukkie beter.
Voor mij is het sport nummer 3 (ja, springen en dressuur staan op 1 en 2), en ik zou het heel jammer vinden als ze dit van het olympisch programma zouden schrappen. Ik heb gewoon diep respect voor die atleten, om op 5 zo'n verschillende onderdelen uit te kunnen blinken. En dat het nu met het springen niet zo geweldig ging, heeft meer met de organisatie te maken als met de atleten.

En Armandi, schieten valt tegen, ik zie je graag dat stuk op topsnelhied zwemmen, springen op zo'n knol als in Athene, pas op met het schermen want daar ben je niet op voorbereid als je dat onderdeel al niet weet, en ik ben benieuwd of jij nog heel de finish bij het lopen haalt.


de hindernissen staan op ongeveer 1.m tot maybe 1.10! studentenwedstrijden hebben dit ook hoor! en daar mag je geloof ik maar 10 min opzitten! Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ziechriet en 8 bezoekers