dagboek Marlies op www.cobyvanbaalen.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

dagboek Marlies op www.cobyvanbaalen.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 17:44

Ik vond deze opmerking toch wel wat kinderachtig eerlijk gezegd, zeker gezien het verslag van haar eigen proef:
Marlies' enige opmerking over de proef van Anky"]
Anky reed als derde combinatie voor Nederland. Helaas was Salinero een beetje bang op de korte zijde.
[/quote]

[quote="Marlies over haar eigen proef schreef:
Idocus voelde fijn aan, en toonde zich fit. De laatste tien minuten mochten we naar de ring net voor de hoofdarena. We namen nog wat kleine oefeningetjes door om te testen of hij aan de hulpen stond. Toen mochten we naar binnen. Het begin voelde goed aan, jammer dat we een foutje in de eners hadden en dat de piaffes niet optimaal waren.

Of ben ik nou de enige die dat niet erg sympathiek vind (+t?)?

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:04

Beetje raar idd, maar of ze het zo bedoeld... ik weet het niet

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:04

Emmm ik ben bang dat ik niet begrijp wat je bedoeld?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 18:06

Ze is over haar eigen proeven (en die van Sven en Imke) erg enthousiast en redelijk uitgebreid, de proef van Anky die derde wordt in de GP wordt met twee mini-zinnetjes afgedaan.

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:07

Best wel beetje banketstaaf.. Scheve mond

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:07

Ik vind het een beetje gezocht Lielle...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 18:08

Vind je? Het viel me echt meteen op, vroeg me af of anderen dat ook hadden.

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:08

ja maar het is toch haar site dan is dat toch logisch

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 18:11

Maar warom dan wel Sven en Imke? Ik zal de quotes er even bijhalen.

Marlies over Sven"]
Sven reed als laatste naar binnen. Hij reed zeer sterk maar moest wel een hoog percentage halen voor de bronzen medaille. Dit lukte net niet, maar het scheelde niet veel.
[/quote]

[quote="marlies over Imke schreef:
Imke reed heel geconcentreerd en Lancet liep super. Wat een binnenkomer voor Nederland!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:13

Ah joh, maakt toch niet uit? Ze heeft vandaag ook nog een stukje geschreven en ik vind dat er helemaal niks geks is hoor;

Citaat:
Tussen Ulla en Anky werd het uiteraard heel spannend. Salinero was heel goed in vorm en maakte weinig fouten, terwijl Rusty nu wat schrikachtig was en veel fouten maakte. Anky en Salinero wonnen vandaag, en in de tussenstand staan ze tweede met kleine achterstand op Ulla. De Kur op Muziek a.s. woensdag wordt dus reuze spannend!


Hier is toch niks mis mee?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 18:16

nee, daarmee niet. Ik maak me er verder ook niet druk over - heb wel belangrijker zaken Haha! - maar het viel me dus op.

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:17

Ja het is maar net hóe je het leest...ik had het dus niet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:27

Was mij dus ook opgevallen. Bij Anky vermeld ze alleen feiten terwijl ze bij de andere ruiters een positief waarde oordeel meegeeft. Zulke dinge vallen op en liggen gevoelig.
Misschien dat Marlies eens een mediatraining moet gaan volgen. Heeft Edje ook gedaan en iedereen heeft kunnen horen hoe objectief en leerzaam zijn commentaar in de GPS was vandaag.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:05

Jeetje, iedereen moet wel weer iets vinden om commetaar op te geven! het was toch gewoon een feit dat Salinero daar 2 x wegsprong?? wat is daar nou mis mee?! En ik vind marlies heel sportief! Ze had ook meteen na haar uitschakeling niks meer in dat dagboek kunnen zetten, maar dat doet ze nog steeds elke dag! Das toch super!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 20:10

Ja, en het was ook een feit dat Anky 3e was en Marlies 43e. Ze heeft volledig gelijk in wat ze schrijft, alleen spreekt er weinig enthousiasme uit.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:48

Tja, ik snap wat je bedoelt. Maar als iemand mij vraagt hoe Anky de GP heeft gereden, zeg ik als eerste dat Salinero helaas bang was en daardoor gespannen....daar werd de proef ook door gekenmerkt en daardoor zou ze (in eerste instantie) het goud ook kunnen vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:19

bang en gespannen OK. Maar dan zou ik er onmiddelijk bij vermelden dat ze ondanks dat nog een 3de plek wisten te veroveren en dat dat voor zo'n jonge combinatie echt een geweldige prestatie is. Ik ben er trots op dat Anky in het NL team zit.

Iets anders: ik heb begrepen dat SVB iemand heeft aangenomen voor de communicatie. Misschien dat ze die een blik over alle stukjes moeten laten werpen voordat ze het net op gaan.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:46

Jippie schreef:
dat voor zo'n jonge combinatie echt een geweldige prestatie is. Ik ben er trots op dat Anky in het NL team zit.


Dat is een ding wat zeker is OK dan!

Heel knap dat Anky gelijk weer aan de top zit!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 08:07

Anky doet het normaal altijd goed.
Er is toch niks meer over te zeggen dan dat Salie vandaag een beetje bang was.....

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 08:09

Jippie schreef:
Iets anders: ik heb begrepen dat SVB iemand heeft aangenomen voor de communicatie. Misschien dat ze die een blik over alle stukjes moeten laten werpen voordat ze het net op gaan.


Het is toch een dagboek van haar, dan moet je er niemand anders naar laten kijken.
Dit zijn haar belevenissen, niet die van een ander.
Vandaag zal ze wat minder over Anky zeggen, morgen misschien wel wat minder over Sven of Imke.
Ze heeft het vast niet vervelend bedoeld ofzo.
Ze schrijft over wat ze daar meemaakt.
Ik vind het dus al leuk dat ze überhaupt een stukje over de anderen schrijft.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 09:12

Haha, waar maakt iedereen zich toch druk om, als ik Marlies was was ik zo chagerijnig geweest en de balen gehad dat ik of helemaal niet meer zou schrijven of dat ik een uiterst chagerijnig stukje zou schrijven wat er allemaal k*t ging ofzo... Haha! Vind het knap dat ze zo snel al weer een leuk stuk schrijft en inderdaad wat Laantje zegt, ze schrijft over wat zij meemaakt en het is uberhaupt al leuk dat ze over de anderen schrijft.
Verder was de eerste proef van Anky toch ook voornamelijk 'angstig' te noemen. Angst is het eerste woord wat ik met die proef associeer.
nee, ik vind Marlies echt overkomen als een hele sympathieke meid!! Lachen

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 09:26

Tjonge jonge, als ze haar dagboek moet gaan wijden aan Anky, hadden ze beter Anky kunnen vragen een verslag te zetten op de site van van Baalen.
Wat moet je nu nog voor extreem commentaar geven op de optredens van Anky?
Volgens mij is de TS een enorme Anky-fan.......Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:05

Nou zeg...
Eerlijk gezegd vind ik het best sportief van haar dat ze ook nu nog.. terwijl ze zelf al niet meer hoeft te rijden.. ook blijft schrijven en zo in dat dagboek..

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:40

Jippie schreef:
Iets anders: ik heb begrepen dat SVB iemand heeft aangenomen voor de communicatie. Misschien dat ze die een blik over alle stukjes moeten laten werpen voordat ze het net op gaan.


Dat is natuurlijk niet de bedoeling, het zijn de verhalen van Marlies. Ik kan het weten want ik heb de communicatie daar gedaan voor 11 weken. En als ik daar nog was geweest dan had ik er ook niet aan gesleuteld.

Ik denk dat iedereen er veel te veel achter zoekt. Ik denk dat Marlies er helemaal niets negatiefs mee bedoeld. En ik heb nog nooit gemerkt dat er onenigheid heerst tussen Dressuurstal Van Baalen en Anky van Grunsven. Marlies is juist een super positieve meid en zal de laatste persoon zijn om zich negatief te uiten over Anky's prestaties.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:51