KNHS in de war?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

KNHS in de war?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 08:52

Regelmatig check ik mijn winstpuntenstand via de site van de KNHS.

Nou komt het al voor de tweede keer voor dat ik zie dat de datum van mijn laatstgereden wedstrijd wel is ingevuld, maar mijn behaalde wp's NIET!

Zo mis ik dus 1 wp in de dressuur en een wp voor SGW.
Denk dat ik daar maar eens een telefoontje aan ga wagen, want dat is toch raar!!!

Het blijft "lachen" met de KNHS. grrr

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 09:15

Wat doet iedereen toch altijd moeilijk over die standen op het net. Je weet zelf toch prima hoeveel punten je hebt gereden? Gewoon een kwestie van coupons bewaren...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 09:27

Ik zou zeker even bellen Simmie, want als ze wel de datum van de wedstrijd hebben ingevuld maar niet de winstpunten komen die er wss ook niet meer bij. Als je even belt weet je hoe het zit en kun je eventueel het probleem oplossen door de coupons van de betreffende wedstrijden op te sturen (voor SGW moet je de contactpersoon van die SGW regelen, die kan het verder regelen)

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 10:34

yokie schreef:
Wat doet iedereen toch altijd moeilijk over die standen op het net. Je weet zelf toch prima hoeveel punten je hebt gereden? Gewoon een kwestie van coupons bewaren...


nope sommige vergeten dat hoor Knipoog , ach ja idd coupons bewaren van die klasse en dan kan je altijd aantonen dat je zoveel punten hebt. Verder hebben ze het daar druk dus is het idd niet altijd goed bij, maar wat yokie zegt, je weet zelf wel hoeveel je er gereden hebt.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 10:37

yokie schreef:
Wat doet iedereen toch altijd moeilijk over die standen op het net. Je weet zelf toch prima hoeveel punten je hebt gereden? Gewoon een kwestie van coupons bewaren...

Ze zetten het niet voor niks op internet en dan moet het ook kloppen vind ik, het maakt niet uit of je het nou zelf bijhoudt of niet. Maar de KNHS administratie is gewoon een rotzooi, maar dat wisten we al.

Annash
Blogger

Berichten: 26509
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 10:41

Ze zijn bij mij bij het springen ook 2 winstpunten vergeten. Op zich vind ik dit niet zo heel erg, want dit betekent dat ik nog 1 parcours extra zou mogen rijden. Omdat Boas en ik in het springen allebei groen zijn, is dat wel weer fijn. Maar aan de andere kant vind ik dat het gewoon behoort te kloppen!

kainda

Berichten: 2734
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:46

Er staat een datum bij wanneer ze het laast hebben bij gewerkt.
Misschien is jouw laatste score er net niet bijgewerkt??

Het duurt meestal wel een paar weekjes.

succes!!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:57

Volgens mij hebben mijn winstpunten nog nooit geklopt op de site van de KNHS.
Ik hou het zelf bij en bel gewoon als ik een klasse hoger wil, zodat ze daar weten dat hun aantal niet klopt, zodat je daar geen problemen mee krijgt.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:00

mijne kloppen ook nooit!!
en ik ben niet zo netjes, mijn coupons bewaar ik niet op een speciale plek Bloos

ik vind ook dat het gewoon behoort te kloppen en anders moeten ze die functie maar van het internet halen !!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:26

Als je punten niet kloppen kan je wel in de problemen komen op bijv een kampioenschap of als je over gaat naar een andere klasse. Ik denk dat het dan niet prettig is om dan de fout pas te herstelllen. Kan je beter van tevoren doen.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:17

Wat ook kan, is dat de laatste wedstrijd wel verwerkt is maar de wedstrijd ervoor bv. nog niet.
Dan krijg je ook verschillen. Ik zou het dus nog even afwachten.

Korinia

Berichten: 75
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Omg. Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 14:14

Ik heb op internet zelfs een punt te veel gekregen. Heb er 13 en op internet staat 14!