Z-startgerechtigd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Z-startgerechtigd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 16:46

Gister hadden we wedstrijd gehad. Eerst moest mijn zusje rijden met mijn pony in de M1. Ze was zelf wel redelijk tevreden, maar ze had geen winstpunten.

Daarna mocht Emeraldo nog eventjes pauzeren met wat appeltjes, en daarna moest hij nog een keer 2 proeven rijden!

Met losrijden liep hij al heerlijk. Begon vol goed moed aan de proef. Het was een foutloze proef, maar het flitsende was er al een beetje af. Meteen na de 1e proef, moest ik de 2e proef in. Meneer zag een Husky zitten die alsmaar aan het huilen was. Was natuurlijk wel iets interessanter als wat ik wilde doen. Maar hij bleef toch redelijk bij de les, al stonden zijn oortjes de verkeerde kant op. (Als de oortjes bij Emeraldo naar voren gaan kun je verwachten dat er spoken komen) Ik was ook over deze proef tevreden, maar verwachte helemaal niks, omdat er hele mooie pony's tussen liepen.

Bij de prijsuitreiking noemden ze alleen de beste 3 op. Ik zat niet bij deze 3. Bij de 2e proef was niet zo goed gereden. Nummer 3 had 153 punten, nummer 2 had 154 punten. Ik baalde behoorlijk, want ik wilde graag die punten halen om Z te mogen starten. En ik dus al zeker wist dat ik maar 1 winstpunt had. Toch bleek ik nummer 1 te zijn met 160 punten! Pling De enige met winstpunt van de 11! Toen snel de coupon opzoeken, en voor mijn eerste proef had ik 164 punten en had ik de 4e plaats. Ik was toen dus Z-startgerechtigd Haha! !

Deze ouwe (16) kan dus nog wel voor 4 nette proeven zorgen, en de laatste ook nog winnen! Wat was ik trots op mijn pony, hij heeft super zijn best gedaan! (Dat zei ik ook al voor de prijsuitreiking hoor Knipoog )

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:52

super gedaan.. gefeliciteerd!! veel succes in de Z1 misschien moet ik ooit nog wel een keer tegen jou rijden!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:55

Gefeliciteerd OK dan! OK dan! En wanneer ga je de overstap maken?

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 16:57

Ik weet nog niet precies wanneer. Mijn ouders hebben het heel druk, en zelf heb ik nog geen rijbewijs nog niet. Maar waarschijnlijk ga ik het binnenseizoen wel Z starten!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:58

veel succes alvast!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 17:30

Dankjewel! Ik heb er ook veel zin in, nu begint het echte werk Tong uitsteken !

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:52

wat leuk zeg!
Gefeliciteerd!