Geslaagde springwedstrijd Geesteren.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Geslaagde springwedstrijd Geesteren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 12:29

We gingen voor 2 winspuntjes en kwamen thuis met 2 winstpunten en een 1e prijs! Haha!

Oke en nu het hele verhaal om het even duidelijk te maken....

Vandaag had ik met Lucky springwedstrijd in Geesteren.
Vanochtend versliep ik me eerst al een uur (half 7 vloog ik van schrik uit m'n bed en om 7 uur precies vertrokken we richting Geesteren). Ik kreeg alles met gehaast nog wel klaar, Lucky had zich onwijs vies gemaakt vannacht dus daar ben ik nog met een emmer met water en spons langs geweest.. moest nog aardig boenen! (ik volg je tip op Scum, van de spons!)
Onderweg maar even een broodje gegeten en in Geesteren aangekomen was er nog niemand..... Verward Ik dacht al dat ik een uur te vroeg zat, maar het bleek dat de rest gewoon erg laat was.
Het parcours stond er gelukkig al wel, erg makkelijk was het parcour niet. Maar ik had er wel vertrouwen in.
Lucky voelde met inspringen lekker aan. In het basisparcour was ze wat te heet, maar toch bleven we foutloos met een noodsprongetje op 2, maar ze maakte ook hele fijne sprongen.
De barrage was achteraf dus kon ik Lucky nog mooi even wat rijden, de barrage trokken ze een flink end omhoog..... Ik kwam er in de barrage vanaf met 1 balkje en 49,5 stijlpunten. Het balkje kwam puur doordat ik Lucky wat te dicht onder de hindernis reed.
De ene na de andere ruiter kreeg zowiezo 1 balkje in de barrage en de stijlpunten bleven allemaal onder die van mij, dus een eerste prijs voor Lucky!!! Haha! 30 euries winst, en dat kwam wel goed uit!

Na het basisparcours hadden we nog een progressief parcour, maar die ging wat minder. De afstand van 1 naar 2 stond erg ruim, en Lucky kreeg ik net niet genoeg in ruime galopsprongen en daardoor maakte ze nog een krabbeltje bij voor 2 waardoor de hele hindernis naar de grond ging. Ze sprong wel door, dus het was naar mijn weten een balk, maar de jury trok aan de bel wegens een weigering..... grrrr.... ik was even goed pissig! Ze haalden mijn hele ritme eruit door me een weigering aan te rekenen, de rest van het parcours liep Lucky opzich goed maar we hadden een erg wisselend tempo.

Maar mijn dag is helemaal goed na die 1e prijs! Tong uitsteken

Printfoto heeft nog foto's gemaakt dus wie weet zit daar nog wat leuks bij, die zullen begin van de week wel op internet komen.

Trotse Lucky + berijder natuurlijk.... Haha!
Afbeelding

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:55

Al met al is het toch goed gekomen, en zelfs te vroeg. Knipoog
Gefeliciteerd met je 1e prijs, goed hé. OK dan! *LOL*
Welk niveau rijd je?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 12:58

Nu nog B......Haha!..... We hebben nu na 4 wedstrijdjes 6 winstpunten, dus dat gaat wel lekker hard. Als we de punten voor de L hebben gaan we ook maar gelijk over, met al die SGW's ertussen kunnen we ook nog mooi even wat oefenen in het wenden en tempo rijden ed!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:20

super chantal! echt toppertje!

Annash
Blogger

Berichten: 26502
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:47

Hee Chantal, super zeg!

Gaat wel goed he, met jou en Lucky Haha!:D
Jeetje, jullie vliegen! Tong uitsteken *letterlijk, haha*
Gefeliciteerd hoor!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 17:24

Mijn moeder heeft de barrage nog op film opgenomen, helaas kan ik die hier niet opzetten, maar het is wel erg leuk om jezelf terug te zien!

Lucky gedroeg zich wonderbaarlijk netjes in de barrage, dat had ik totaal niet verwacht na de barrage in Warnsveld... Haha!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:11

Gefeli Chant! Doe het het net zo goed in W'werf volgende week?

(en effe off topic: had gisteren toch nog 169 punten voor mijn dressuur op dat knolleveld in Vlietland!)

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 09:03

Toch nog fijne punten Simmie! Netjes hoor!

Ik hoop dat W'werf net zo goed gaat! haha

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 13:11