Marlies & Idocus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:11

vond het ook erg onrustig en gespannen, en indd bij de piaffe en passage lekker hij wel helemaal stil te vallen, volgens mij was ze zelf ook heel gespannen.. En zij was 1e reserve, voor imke, en die presteerde toch stukken beter,hopelijk doen ankye en die sven het wel heel erg goed, dan hebben we nog een teammedaille


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:29

ach ja als marlies en sven morgen een topscore neerzetten, dan komt t wel goed Haha! En dan hebben we zo toch een mooi team voor naar de special..

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:31

oh haha wat stom, af en toe heb ik dat, zit ik met iets in mijn hoofd, en dan zeg ik dat of zet ik dat neer, heel stom Haha!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:39

Misschien vanavond nog wat in sportzomer... maar denk t niet, of wat samenvattingen van ned 2 van sportnieuws, denk niet dta we wat van achter de schermen zien.. Bij anky hebben we meer kans, dat is toch een wat bekendere amazone..

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:37

volgende spelen moeten gewoon edward anky en imke zijn, de laatste, dat is nu denk ik niet te zeggen( al is de rest natuurlijk ook nog lang niet zeker voor over vier jaar, id ene beetje te ver vooruit Haha! ) Maar wat we wel kunnen zeggen is dta imke iig heel goed heeft laten zien wat ze waard is, er wordt volgens mij met heel andere ogen naar haar gekeken..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers