Waar was Alexi Nemov nou??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Waar was Alexi Nemov nou??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 00:20

Heb ik wat gemist ofzo? Vanavond was er olympisch turnen (mannen Haha! ) op tv, maar Olympisch titelverdediger Alexi Nemov heb ik nergens gezien! Terwijl ik hem gisteren wel in actie heb zien komen voor het Russische team. En over blessures heb ik ook niks gehoord. Kan iemand mij misschien vertellen waarom hij niet meedeed???

Kobus17

Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:01

Misschien had hij zich niet gekwalificiteerd voor de meerkamp finale, ( ik geloof dat er maar van elk land max. 2 turners mee mogen doen, en als hij niet goed genoeg was ten op zichte van zijn teamgenoten dan valt hij automatisch af).
Misschien heeft hij zich wel gekwalificeerd voor één of meerdere toestel finale(s).? Dat weet ik niet.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 10:43

Oh dank je. Misschien is dat het? Ik hoop het wel want ik vind hem nog steeds één van de beste turners die er zijn. Ik hoop dat ik hem nog live in actie zie! Weet jij trouwens (of iemand anders) wanneer de toestel finale's zijn? Vandaag toch dacht ik?

Kobus17

Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:35

Vanavond is de meerkamp finale voor de vrouwen om 20.00uur.
Dus ik denk dat de toestelfinales of morgen of zaterdag zijn.

Kobus17

Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:42

Ik heb nog even gekeken op de site van de nos en zo als ik het kon zien gaat men ( buiten vanavond ) pas weer op 22 augustus verder.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:01

Ik heb m een keer gezien op brug, maar helaas ging dat niet geweldig. Hij had zich volgens mij idd niet gekwalificeerd voor de meerkamp finale. Erg jammer want ik vind m altijd super turnen, echt leuk om te zien

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 12:06

Ja idd, ik had hem gezien op het paard ofzo. Hij ging een beetje de mist in en stapte eraf. Daarna ging hij nog een keer erop en turnde hij echt de sterren van de hemel. Maar helaas had hij die punten aftrek al te pakken. Jammer, want hij was op dat toestel in ieder geval het beste!

Ok, ik heb ook even gekeken op de site van bbc. Volgens mij begint het idd morgen (de finales) Haha!