Moet je lid zijn van een club voor wedstrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Moet je lid zijn van een club voor wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 00:03

Zoals hierboven. Moet je per se lid zijn van een club, hoe werkt dat met startkaarten enzo. Kan je ook een paard van iemand anders uitbrengen, terwijl je zelf geen lid bent?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 00:16

Eerder moest je lid zijn van een rijvereniging of ponyclub wat aangesloten was bij de KNHS..

Maar ik héb ergens gelezen dat het tegenwoordig ook kan zonder lid te zijn van een vereniging...

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 07:58

ja dat heb ik ook gelezen.
ik vond het eigenlijk best wel een rare regel

padababa
Berichten: 9
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:02

Je moet volgens mij wel lid zijn van een club, tenminste als je "officiele" wedstrijden wilt rijden.
Je kunt dan via je vereniging waar je bij aangesloten bent een startkaart aanvragen. Hiervoor moet je copietjes uit het paspoort van je paard of pony inleveren waar de gegevens op staan, hier kun je dan startcoupons bij bestellen voor dressuur of springen.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:53

Je moet wel lid zijn, een vriendin van mij heeft toevallig net vorige maand alles uitgeplozen. Maar je moet lid zijn van een rijvereniging.

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:51

Een paard van iemand anders kun je ook uitbrengen maar dan moet je de startkaart natuurlijk bij dat paard aanvragen.

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:28

ja je moet eerst lid worden van een manege

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 19:10

ja dat moet, maar je kan ook bv aansluiten bij een oud nbvr oid aanmelden. die hebben vaak geen verenigingslessen(ik weet niet of je dat wil) maar dan is het wat goedkoper
zoals de wmr dat is oud knf
deze verenigingen zijn aangesloten bij de knhs, via de vereniging of via de knhs vraag je een startkaart aan! je mag een paard van een ander uitbrengen mits jij lid bent van een vereniging die is aangesloten bij de knhs en mits je een startkaart hebt aangevraagd voor dat paard. daarnaast vraag je gewoon coupons aan!