Hippiade paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:56

Zoals je hebt kunnen lezen in dit topic [WD] Fitz mag naar de Hippiade!! ben ik uiteraard van de partij op vrijdag.
Mijn eigen paard moet ik natuurlijk zien lopen!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:32

IngridM schreef:
Sannah en ik komen misschien als fotograven Tong uitsteken


Ik wilde al een oproepje doen voor Boktfotografen! Ik zou het erg leuk vinden als iemand bereid is een aantal foto's te schieten van Fitz en ruiter. Het wordt hun laatste wedstrijd.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:33

Volgens mij zijn alle voorrondes op vrijdag dus het ligt aan de prestaties op vrijdag of je zaterdag weer van de partij bent.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:51

Ik zie het nu, alleen de L2 wordt rechtstreeks op zaterdag gereden. Voor de rest zijn van alle klasses de 1e proeven wel op vrijdag.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:00

Ragne schreef:
Ik ga met m'n zus kijken naar Emmelie Scholtens (nichtje) die kampioen én reserve-kampioen was bij de Groningse Kampioenschappen in het Z1 en Z2 (ja met 4 paarden)...waarschijnlijk gaan we op zaterdag.



Je gaat er dus vanuit dat ze bij de beste 25 % zit Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:03

Ze mag maar 2 paarden rijden op de Hippiade maar als ze van die goede paarden te rijden heeft gaat dat vast wel lukken.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marieke_483 en 37 bezoekers