Wat is het nut van een ringmeester..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Wat is het nut van een ringmeester..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 19:09

...als die zegt dat het op tijd loopt terwijl later blijkt dat flink uitloopt of inloopt? Boos!

Het is mij nu al zeker 4x overkomen dat ik van te voren netjes ga checken of er uitvallers zijn en of alles nog op tijd loopt, je dan het antwoord krijgt dat alles nog volgens de originele starttijden verloopt, en dan blijkt @$#% dat het weer es flink uitloopt of inloopt!!! Zit je soms net 10 minuten op je paard, ja kom maar u mag de ring al in Boos!

Vandaag in Waspik liep het weer zeker 25 minuten uit!! Lekker, als het 30 graden is

Maak ik dit alleen mee of zijn er meer?

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on


Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 19:19

liberty schreef:
Hmm, ik vind mezelf altijd een goede RM, klopt altijd precies wat ik zeg Haha!

Maar soms kan het ook heel snel veranderen, dat er bijvoorbeeld ineens iemand uitvalt die er niet is ofzo.


ja OKE maar tussen dat ik het vraag en 5 minuten later zou het ineens 25 minuten uitlopen? Dakennie he Knipoog

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 19:23

zoiets ja *LOL* , ik kan op zon moment altijd vreselijk pist of worden daarvan. Ik vind 10 minuten meer of minder losrijden gewoon veel.

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 21:59

Ja en dan tussen proef 1 en 2 zitten dan 3 minuten Verward Sjongejonge zeg. Zon ringmeester vind ik verantwoordelijk voor het geven van de juiste antwoorden op dit soort simpele vragen. De volgende x vraag ik iodd wel WIE er NU in de ring zit, dan check ik het zelf wel, of zouden ze dat soms ook niet weten?

Iedereen wil graag zijn best doen op wedstrijd, en betaald er soms nog flink voor ook, dan mag je toch wel verwachten dat het goed geregeld is.

Normaal ga ik als het uitloopt lekker stappen, maar met de brandende zon op je lijf is dat niet erg prettig Ik wil graag een minuut of 20-25 losrijden, en dus niet bijna 1 uur.

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 22:10

Piaffe schreef:
Juryleden spelen er ook in mee. Sommige kunnen tijden in de boekjes gaan neuzen en schrijven veel commentaar na de proef. Andere juryleden laten je gelijk starten. Dus niet alleen door RM


Ja dat maakt ook niet uit, maar als het uit/inloopt dan hoort de RM dat te wéten én te melden. Daar ging het me ff om Knipoog

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers