Wie gaan er naar Oud-Beyerland 7/8 augustus...?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Wie gaan er naar Oud-Beyerland 7/8 augustus...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 10:01

Ik ga 7 augustus voor de 2e keer ZZ-Licht starten. De 1e keer heb ik in Wassenaar gestart, daar had ik 59,..% en 61,..%.Ben benieuwd wie er nog meer gaan. Weet iemand of het daar een mooie terrein is?Ben er namelijk nog nooit geweest.groetjes danielle Haha!

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:43

hoi! ik ga zondag ook naar oud beyerland. Moet in de lichte tour rijden!
succes zaterdag!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:00

Misschien kom ik zondag even koekeloeren Haha!

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:47

leuk als je ff langskomt tyrz!

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 15:08

Leuk zeg Jacobien,jammer dat ik je niet zie want ik moet zaterdag. Gaat alles wel goed?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:10

Dames, alvast veel succes met die bloedhitte OK dan!

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 15:19

Ja erg he.Moet gelukkig rond 12 uur nog net voor de ergste hitte!Wordt echt superwarm.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:19

Ik kom misschien even kijken, als ik tijd heb.
Dat is toch bij het Hippisch Centrum?? Dat is mooie terrein hoor!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:23

Ik ben er zondag rond half 2 Knipoog

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 08:31

he, ik moet ook starten...en wel vandaag (zaterdag dus)....
ik mag lekker in de bloedhitte starten, om kwart voor 2 en kwart over 2....pffff

succes voor iedereen die daar moet starten...

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:24

Ik ben erg nieuwsgierig hoe het gegaan is Schijnheilig

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:13

ik heb mijn eerste zz-licht punt binnen...de tweede proef was weer spectaculair...maar dan wat minder positief...haha...prakkie had weer last van stuiterballen....

eerste proef ging dus wel lekker, niet spectaculair, maar mooi constant en zonder echte fouten...en dan resulteerde in bijna 61%...een erg tevreden wendy dus...prakkie doet het toch maar, ze is pas 7 en dan al zo lopen...ben gewoon erg trots op haar...

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:20

in welke provincie ligt ouyd beijerland?

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:24

He prakkie super toch OK dan! gefeliciteerd met je puntje! Oud beyerland ligt in zuid-holland.

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 12:01

Gefeliciteerd wendy met je eerste puntje!Voor mij was het een beetje een drama, omia had veel last van stress door het slechte weer, we kwamen aan en ze was drijfnat, het schuim stond tussen haar billen Scheve mond .Ze had haar ijzer afgetrapt en was helemaal over de zeik.Ben binnen gaan staan omdat het zo regende een onweerde, en ze moest eerst maar weer tot rust komen.Uiteindelijk heb ik mn proefjes wel gereden maar het was niet de perfecte voorbereiding. Ik hoop dat het in Nieuw Vennep allemaal beter gaat en dat ze wat meer ontspannen is!. OK dan! Haha!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:37

Prakkie, gefeliciteerd met je punt in het ZZ-licht!!

Jacobien, ook jij super gefeliciteerd met je vette winst en prijs !!!! Heeft iemand haar zien rijden??

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:40

Jawel!!!

Het beeld was heel mooi. Geen fouten.

Ik zei nog tegen haar vriend dat Jacobien toch dat ene aparte heeft als amazone. Iets elegants. Zeker nu ze een rijrok aanheeft Lachen

De jury was het daar blijkbaar mee eens Knipoog

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:01

Jacobien heeft van dezelfde instructeur les als ik, elke keer als ik haar tegen kom is juist 'dat' wat jij omschrijft, Tyrza, het aparte van Jacobien. De combinatie is super, beeld is heel apart en mooi. Het is ook genieten als je dan naar haar aan het kijken bent. Dat had ik laatst ook van mijn instructeur die met 228 punten de eerste wedstrijd van een nieuw paard twee weken geleden won. Beeld was ook toen perfect, kreeg er zelfs kippevel van. Jacobien heeft ook in haar om dat te realiseren, dat men kippevel kan krijgen als ze goed door de baan gaat met Oby.

Moet dus maar nodig eens een wedstrijd van haar gaan bekijken.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:15

Dé X factor dus... Lachen

Djies... waarom heb ik dat nou niet... Boos!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:18

Tyrza schreef:
Dé X factor dus... Lachen

Djies... waarom heb ik dat nou niet... Boos!


Tja, ik ook niet hoor Huilen moet het maar doen met kijken naar die twee!! Heb dan nog geluk dat ik les heb van een van de twee, en de andere wel eens zie, maar anders...

Nee joh, stel je voor, bijna bejaard (36) met beugel bekkie (volledig met slotjes) en Pablo die nogal wat moeite heeft zijn achterbeentjes te plaatsen, nee dat is niet echt het beeld met die 'X' factor.... en jij rijdt zelfs GP... dus je ziet maar, je komt er toch

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:24

Overigens:

als toeschouwer smolt ik gister bekant weg zo warm. En mevrouw kwam even fris en fruitig de ring uit! Geen zweetdruppeltje te zien!!

Whééée!!! Het leven is oneerlijk... Boos! Knipoog

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:28

O, dat is helemaal gemeen...... Maar, moet zeggen, principe van onze lessen is wel, maximum output van het paard, minimum input van de ruiter! Ik kom nu ook veel minder moe van mijn paard dan voorheen. Maar, vergeleken met Jacobien, wat is dan het L1 proefje.....

Toen ik gisteren met Pablo tot buikje in de zee stond, bedacht ik me toch wel dat strand toch wel veeeeeel lekkerder is dan wedstrijden (gedachten van de warme dagen).

Had laatst Evert dus zien rijden op wedstrijd, het is wel een inspiratie bron om dat te zien. Heb je dat dan niet van Jacobien? Zelf moest ik s'middags ook starten, terwijl ik s'ochtend Evert heb zien vlammen in de ring. Heb heerlijk gereden, goed geconcentreerd gewerkt aan dat wat ik had geleerd. Hield het echter maar een proef vol, maar het beginnetje was er.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:33

Tja, dat is ook de gedachtengang van mij trainster. En ik meen toch wel van elke goede trainer Knipoog

Maar al zat ik niet op het paard, toch liep ik al te puffen. En bij Menno stond volgens mij de kraan aan op zijn hoofd, want daar liepen helemaal de stralen van af...

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:35

Gefeliciteerd Jacobien en Prakkie!
Het was mij toen met die Hemelvaartclinic al opgevallen, dat ik Jacobien en Obiwan een prachtige combinatie vind!
Als je het over die x-factor mag praten, heeft zij die zeer zeker, echt super netjes in alles, je ziet haar niets doen en toch rijdt ze de meest moelijke oefeningen en trainingen met Obi (waar ik een groot zwak voor heb)

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:36

Zat in de tuin, in de schaduw en trok het al niet meer s'middags. Ben eigenlijk nog blij nu op werk te zijn, niet dat ik veel doe met die warmte, maar ondanks wij hier geen airco hebben is het toch koeler dan buiten. Arme Pablo, die staat waarschijnlijk nu al te zweten op stal, en doet ook al niets....

Wanneer is er eens een wedstrijd waar jij en Jacobien op dezelfde dagdeel starten niet te ver van Rotjeknor af?