Ruiterster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 07:34

Volgens mij kan dat niet.

Vroeger ( jaja) kon het ZEKER NIET. Toen werden die sterren alleen uitgereikt door de KNF.
Nu doet de KNHS dat en die dingen zien er nu ook iets anders uit.

Maar alleen resultaten van de paarden telden dus mee. Volgens die regeling moe(s)t je dus ALLE meetellende resultaten bij de paarden halen.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 08:15

Gelukkig maar.
Al die sterren op het veld............... het moet wel een prestatie blijven natuurlijk!!! Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 08:35

Ik vraag me af of dat verhaal wel juist was.
Maar daarover ga ik niet in discussie

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:20

Ik denk niet dat er erg veel meer gaan bijkomen........
Een paard voor die ster volledig via het M1 naar Z2+10 loodsen is 40 winstpunten !!!!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:30

janna schreef:
En 40 keer minimaal 8 eurootjes.... (nou ja, tenzij je meer punten per proef haalt).


8 euro..... ???
Tegenwoordig betaal ik al 12 per proef.
Ik lijk wel gek

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 08:22

dat was onder de oude regels geloof ik.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 08:28

De topruiters hebben andere speldjes op.

Volgens mij is de regel: 1 ereteken van de KNHS plus eretekens gegeven door de koninigin.
(Dus een instructeursspeldje van de KNF in combinatie met een ruiterster was volgens mij nooit legaal).

Maar wat dacht je van de springruiters?
Ik ken er tientallen die zo'n ding zo hadden kunnen aanvragen.
Duidelijk verschil in instelling als je het mij vraagt. Een dressuurruiter wil zo'n speldje, een springruiter heeft liever een gedekte cheque.....

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:30

Dat meen je niet!
Je hebt dus echt liever geld dan zoiets?
Walgelijk. Had ik van Joop007 niet gedacht.
Als het om geld gaat kun je beter gelijk stoppen met paardrijden. Dat levert meer op.
Zulke dingen zijn onbetaalbaar en heel veel jonge amazones (en ruiters) hebben er van gedroomd ooit met zoiets te mogen rijden.......

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:13

Er dalen weer een aantal mensen in mijn achting..........

Vergeet niet dat je een beetje een voorbeeldfunctie hebt.
Nu kun je zelf wel schamper doen over een ruiterster maar dan begrijp ik in hemelsnaam waarom je zo'n ding hebt opgehaald (wel aan het benzinegeld gedacht?)
En natuurlijk wordt de "waarde"van zo'n ding minder als je hem eenmaal hebt......... "het bezit van de zaak is het eind van het vermaak" ........... ik weet het.

Datzelfde geldt voor immateriele zaken zoals het "rijden" in het Z of hoger.
Wat begonnen is als een droom wordt gewoonte.
Maar denk eraan dat er kleine meisjes tegen je op kijken. Meer dan je denkt.
Daarom mag je in mijn ogen niet schamper doen over de ster als je hem zelf WEL hebt aangevraagd...........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, Noukie en 9 bezoekers