info gevraagd over indoor wedstrijden noord hol.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

info gevraagd over indoor wedstrijden noord hol.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 17:08

Hallo,

Ik heb de indoorkalender van 2004/2005 van friesland voor me liggen en wil me graag opgeven..

Maar ik zou deze winter ook graag in Noord Holland willen rijden, maar ik ben daar niet erg bekend.

Wie kan mij vertellen welke locatie's bv een goede buitenbak hebben, of welke er 2 binnenbakken hebben? ik geef mij nl het liefste op voor wedstrijden waar je binnen in kan rijden...ja ik heb een hekel aan om in de regen te rijden Lips are sealed ....en als het dan echt niet anders is, dan wel graag in een bak die een beetje goed is, en niet in een waterbak...

Ik ben deze zomer in Midden beemster wezen rijden en dat is ong wel het verste was ik wil rijden, met de trailer..

En wie weet hoe het gaat met de 2 proeven de je soms kan rijden in Noord Holland, moet je dan heel lang wachten , tot iedereen is geweest en dan mag je nog eens.....


wie o wie helpt me aan wat info.....


Alvast bedankt,

Sigrid

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:33

In November is Middenmeer, ook 2 proeven. Daar ga ik mar heen denk ik, niet al te ver. Of je nou naar Gaasterland gaat voor 1 proef of ff over de Afsluitdijk voor 2 proeven..doe ik liever het laatste. Hou dit topic maar ff in de gaten, ga ik je daar ook tegenkomen!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:17

Middenmeer en Anna Paulowna zijn vanuit Friesland heel goed te doen. Bij beide is gelegenheid tot binnenlosrijden en rijden van 2 proeven.
Middenmeer heeft 2 20x60 bakken en RAP(anna Paulowna) heeft 1 20x85 bak

In Blokker(vlakbij Hoorn) zijn er ook twee binnenbakken aanwezig
Dat is vanaf Den Oever ongeveer een half uur rijden (afslag Hoorn-Noord, enkhuizen, lelystad)

Meestal wordt er opgedeeld in groepjes van 4 en zit er dus ongeveer een half uur tussen je proeven. Heb in Waarland(ook twee bakken en nog redelijk aan te rijden) weleens groepjes van 8 meegemaakt, maar dat is wel het grootste wat ik tot nu toe gezien heb.

Verder zou ik het niet zo weten, ik dressuur al een tijd niet meer Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:28

Blokker vind ik niet zo'n succes, donkere bak, alhoewel de andere bak wel ene mooie bodem heeft gekregen

bij ons in Middenmeer is idd erg leuk rijden, 2 bakken van 20X60 naast elkaar gelegen, paarden wordt geloof ik in 1 bak gereden en 1 losrijbak, pony's geloof ik in 2 bakken.maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!
Middenmeer ben je overigens zo, ligt gewoon aan de A7 net over de afsluitdijk! http://www.wieringermeerruiters.com

voor meer vragen mag je me wel een pb sturen!

Middenbeemster is idd ook wel te doen, maar indoor vind ik dat niks, donkere bak ook!

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 21:57

Ik probeer nl nog zoveel mogelijk te starten dit jaar omdat mijn merrie eind maart een veulen krijgt en ik januarie niet meer op concours wil. waarschijnlijk start ik dan halverwege de zomer weer in de buurt, zodat het veulen thuis kan blijven....

Ik had nl wat locatie's op papier staan: Nibbixwoud, barsingerhorn, \hippolitushoef, Middenmeer, Den Helder, balkbrug, waarland , Blokker, anna Paulowna, wieringermeer, Wijdenes, bergen, callantsoog,
st maarten,

Iemand die hier ooit eens is geweest en weet hoe het daar rijden is, laat het me maar weten,\


Overgens zijn er ook veel meer wedstrijden in NH dan in friesland, ik heb hooguit 6 wedstrijden in friesland kunnen vinden, waar de bakken wel redelijk zijn, ...

alvast bedankt voor de info...gomir en reddytobias.

en pinacolada we worden al echte concurenten!!! nou misschien kunnen we wel een keer samen gaan, heb toch een 2 paards trailer en 1 paard......haha

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:07

nibbixwoud ben ik nog nooit geweest
Basingerhorn heeft een binnenbak (weet niet welke maat) heb er nooit gereden
Hipo: die hebben sinds kort een binnenbak,maar nog geen wedstrijden uitgeschreven, buiten is daar gewoon op gras
balkbrug...waar ligt dat??haha
waarland ook nooit geweest
wieringermeer:::Middenmeer
wijdenesnooit geweest
bergen nooit geweest en callantsoog ook niet....

hmmmm en ik woon bij de afsluitdijk, ik ben zelden in anna paulowna geweest(schaamschaam)
ik wil elf altijd meer naar Friesland trekken(Cornwerd,Franeker enz)

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:48

Waarland is ook leuk, ze hebben twee binnenbakken die met elkaar in verbinding staan, dus erg handig in de koude wintermaanden.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 23:56

Nibbixwoud ken ik niet, daar heb ik nooit gereden

Barsingerhorn: 20x40 binnenbak. Buiten losrijden, maar grote bak en redelijke bodem.

Hippolytushoef is een nieuwe bak. Weet het formaat niet, maar de bodem buiten is super als je daar moet losrijden. Ligt aan de N-weg van Den Oever richting Den Helder, kan niet missen Knipoog

Middenmeer: zie mijn vorige bericht

Den Helder: Dat zal bij manege Bruin zijn. 20x40 binnenbak, buitenbak is een hoop aan gedaan, maar blijft snel nat. Is nu met redelijk weer wel te rijden (als het nog buiten is is het bij de Duinruiters, dat is leuk rijden )

Balkbrug: Zou ik niet weten Weet niet eens waar het is en welke vereniging er zit Bloos

Waarland: Heb ik al genoemd, twee binnenbakken. Weet alleen niet meer of de wedstrijdring 20x40 of 20x60 is Bloos

Blokker: Heb ik al genoemd. Met springen altijd erg gezellig en de nieuwe bodem is top!

Anna Paulowna: Heb ik al genoemd. Ook vlakbij de N-weg van Den oever naar Den Helder Knipoog

Wijdenes: Zelf nooit gereden, maar schijnt wel aardig te zijn

Bergen: Heb ik alleen outdoor gereden, is volgens mij indoor buiten losrijden, maar weet ik niet zeker

Callantsoog: Niet mijn favoriete bak om te rijden. Wedstrijdring van 20x40, buiten losrijden. Bodem buiten schijnt nu wel redelijk te zijn. De laatste keer dat ik er gereden heb was het wat blubberig, maar dat is al een tijd terug Clown

Sint Maarten/Stroet: Mooie binnenbak(20x60) met super bodem. Wel jammer dat de stallen langs de lange zijde liggen. Buiten losrijden, maar bodem buiten is ook perfect! (jammer genoeg geen springwedstrijden meer, is nu helemaal dressuurstal Knipoog )


Ik ga juist graag naar Friesland voor de afwisseling Haha! Vond deze zomer het springconcours in Franeker erg leuk en Cornwerd was ook wel aardig(en voor mij lekker dichtbij Knipoog )

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 07:08

Super bedankt allemaal voor de reactie's ,,

kan ik nu m'n outdoor wedstrijden aan m'n secretariaat gaan doogeven....

Groet,


Sigrid

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:18

Welke ga je doen? In Oktober is Oenkerk ook 2 proeven. Welke plaatsen waar wedstrijden worden gehouden in NH is dichtbij vanaf de afsluitdijk? Ik heb daar geen idee van. Ik denk dat ik Middenmeer opgeef..en verder is de kalender er alleen maar tot november toch? Of staat ergens anders een hele kalender? Ik kan niet op zondag, Anna Paulowna is elke keer op zondag dacht ik.

Wie weet word dat weleens wat Sigrid! Het schijnt dat mn pony zich laat vallen in een 2paardstrailer, iwj hebben al eens getest en toen was er niks aan het handje.

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:11

Als bijvullende info op de andere berichten:

Nibbixwoud, erge donkere bak en buiten losrijden

Wijdenes, goed geregeld, je rijdt in groepjes van 4, binnen losrijden en daarna kan je binnen blijven stappen in een stuk van 20 x 20. (20 x 60 bak)

Benningbroek, 20 x 60 bak waar je binnen kan rijden op het 20 x 20 stuk en buiten kan je ook redelijk losrijden. Hier start je wel in grotere groepen dus moet je langer wachten als je rubriek groter is.

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:55

Waarland heeft 20x40 wedstrijdbak, de losrij bak is groter.